یبوست یک زن خانواده‌اش را میلیونر کرد

زن یونانی که سالها از یبوست رنج می برد یک راه جالب برای درمانش کشف کرد که موجب میلیونر شدن خانواده اش و کمک به میلیون ها نفر که بیماری یبوست دارند شده است.

یبوست یک زن خانواده‌اش را میلیونر کرد

به گزارش زنهار؛ پیدا کردن فردی که به طور مثبت درباره مشکلات یبوست خود حرف بزند سخت خواهد بود اما زن یونایی یکی از این استثنائات نادر و دلایل خوب برای صحبت در این مورد است چرا یبوست او باعث شد یک چهارپایه ساده بسازد که در حال حاضر به میلیونها نفر کمک می کند تا حرکات روده خود را بهبود بخشند و همینطور خانواده خود را ثروتمند سازد؛ ماجرای جالب میلیونر شدن زن را در ادامه این بخش خواهید خواند.

"جودی ادواردز" در تمام طول عمرش با یبوست مبارزه کرد اما این مشکل با گذشت زمان بدتر شد. چند سال پیش، یک متخصص پزشکی به او توصیه کرد هنگام نشستن روی توالت از چهارپایه استفاده کند ، این کار به طرز شگفت آوری برای او خوب عمل کرد، بنابراین همان توصیه را به همسرش ( بیل ) گفت هردوی آن ها از تفاوتی که چهارپایه کوچک ایجاد کرده شگفت زده شده بودند و با کمک فرزندش بابی به اهمیت مزیت این چهارپایه برای کسب و کار خود پی بردند.

این وسیله در حالی که به شدت مفید بود، ولی چندان خواهان نداشت بنابراین بابی ادواردز و پسرش خواهان تکمیل آن شدند . او اساسا آن را ارگونومیک و راحت تر کرد و طوری برش داد که بتواند در کاسه توالت جا بگیرد و فضای کمتری در حمام بگیرد. سپس تنها چیزی که مانده بود نام گذاری این چهارپایه بود که توالت فرنگی نام گرفت.این چهارپایه مراحل سلامت را گذارنده و جایگزین خوبی برای افرادی بود که توالت سنتی داشتند.

در ابتدا، ادواردز شروع به هدیه دادن این چهارپایه مخصوص توالت فرنگی به خانواده و دوستان کرد، که اغلب افراد او را مسخره می کردند، اما وقتی امتحان کردند، نتوانستند در مورد تفاوت ایجاد شده صحبت نکنند.

این زمانی بود که ( بابی ) واقعا می دانست آن ها به چه چیزی نیاز دارند. او در این مورد گفت :در حقیقت هیچ چیزی در بازار وجود نداشت که بتواند به ما در حل مشکل کمک کند ما این کار را انجام دادیم . بابی، و پدر و مادرش 35،000 دلار برای شروع ساخت و راه اندازی یک وب سایت صرف کردند.

آن ها تصمیم گرفتند چهارپایه توالت را پلاستیکی نسازند ، نمونه های اولیه بخاطر قیمت پایین تر چوبی بودند و 2،000 سفارش از چین گرفتند. که در یک محفظه بزرگ بود، و بعد از گرفتن 2000 سفارش که بابی ادواردز هرگزبه چنین چیزی فکر نمی کرد این تعداد را در یک روز فروخت.

در سال اول 2011، ادواردز ، 17،000 دلار چهارپایه فروخت، اما تا سال 2016، فروش سالانه به 16 میلیون دلار رسید و فروش از آن زمان به بعد افزایش یافت. آن ها نمونه های رایگان را به وبلاگ نویسان تماسی با دکتر اوز داشت و حتی در شارک تانک ظاهر شدند یک شکست واقعا بزرگ آن ها بود.

آن ها یک میلیون دلار فروش در عرض 24 ساعت پس از حضور در شارک داشتند ، جایی که آن ها همچنین 500000 دلار از لوری سرمایه دریافت کردند.

مشکلات این محصولات نسبتا ساده مانند توالت فرنگی این است که کپی کردن آن ها آسان است ، اما در حالی که مدتی در بازار بوده اند، این شرکت هنوز به دلیل نوآوری مداوم درحال پیشرفت است. در حال حاضر توالت های قابل حمل در کوله پشتی با برنامه آموزشی دارد.

آن ها هزینه های زیادی در بازاریابی از جمله بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری کرده اند. یک تبلیغ یوتیوب که در حال حاضر حدود 250 هزار دلار هزینه دارد ، در حال حاضر حدود 100 میلیون بازدید در برنامه ملی ویدئویی دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار