بلای وحشتناکی که جاری‌های بدجنس سر مادرشوهر آوردند

دو جاری که با همدستی یکدیگر نقشه سرقت از خانه مادرشوهر خود را اجرا کرده بودند از سوی پلیس بجنورد دستگیر شدند.

بلای وحشتناکی که جاری‌های بدجنس سر مادرشوهر آوردند

به گزارش زنهار؛ سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد سرقت خانه و تخریب اموال، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله کارآگاهان در محل وقوع سرقت حاضر و اقدامات اولیه را آغاز کردند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق یکی از آشنایان شاکی است.

متهم بعد از ورود به منزل تعداد زیادی از اموال موجود در منزل را تخریب و تعدادی را نیز به سرقت برده بود. در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که وی دو عروس دارد که یکی از آنها با همسر خود مشکلات متعدد دارد و مدام مادرشوهر خود را تهدید می‌کرده است.

بنابراین با سرعت عمل و تیزهوشی کارآگاهان مشخص شد که متهم در روز سرقت با عروس اول خانواده در ارتباط بوده که به همین ترتیب هر دو عروس با همکاری یکدیگر نقشه سرقت از منزل مادرشوهر خود را کشیده‌اند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ردیف اول نیز در نهایت بعد از انجام تحقیقات میدانی و تکمیل تحقیقات دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد در بازجویی‌های انجام شده به تخریب تعداد زیادی از اموال موجود در منزل و سرقت تعدادی دیگر اعتراف کرد. هر دو عروس بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار