این زن عجیب از راه زبانش باردار شد

پیرزن 63 ساله ای پس از خوردن غذا دریایی، طی اتفاقی عجیب از ناحیه زبان باردار شد.

این زن عجیب از راه زبانش باردار شد

به گزارش زنهار؛ شرقی ها غالبا سازنده ی بخش قابل توجهی از اخبار عجیب و غریب هستند، بخصوص با غذاها و عادات متفاوت شان که برای مردم کشورهای دیگر چندان عادی بنظر نمی رسد. اگر در جستجوی اتفاقات خاص و تعجب آور باشید، با یک سرچ ساده حتما نظرتان به مواردی جلب خواهد شد که مربوط به چشم بادامی های منحصربه فرد است. شاید دلیل پیشرفت های خارق العاده و سبک زندگی متفاوت و قابل توجهی که دارند، خود ناشی از همین رفتار غیر عادی است که در طول سال، بارها و بارها اخبار مرتبط به آن را میشنویم و متعجب می شویم.

برای همین است که می گوییم اخبار عجیب و غریب گاهی به اوج تنوع خود میرسند، وقتی که خبر بارداری زبان یک زن با خوردن غذای دریایی را می شنویم به این موضوع بیشتر اطمینان خواهیم داشت ؛ خبری عجیب با جزئیات عجیب تر که در ادامه این بخش از سرگرمی نمناک خواهید خواند.

به گفته یک مجله پزشکی ، پیرزن 63 ساله اهل کره جنوبی پس از خوردن اسپرم یک ماهی خام مرکب در ناحیه زبان باردار شده است و پس از مدتی کوتاه درد شدیدی را در ناحیه دهان خود تجربه می کند و فورا به بیمارستان منتقل می شود و اسپرم های ماهی از دهان و لثه ی او تخلیه می شوند.

پس از انتقال پیدا کردن این خانم به بیمارستان ، پزشکان متوجه وجود 12 کیسه اسپرم کوچک سفید رنگ در زبان و لثه های او شدند. در ماهی های مرکب ، طبق مجله Parasitology بدنه های خارجی به عنوان اسپرماتوفورها شناخته شده اند که کیسه های اسپرم در آن وجود دارند و این مورد کاملا عجیب و غریب است پس از کمی تحقیق ، این مجله بیان کرد که اندام های داخلی ماهی مرکب قبل از سرو خارج نشده بودند و به همین دلیل باعث ایجاد این مشکل در این خانم 63 ساله شده بودند.

محققان نیز گفتند :"این خانم به محض اینکه یک تکه از این ماهی مرکب را دهان خود گذاشت ، احساس کرد که تعدادی شی کوچک داخل دهانش را گاز گرفتند و درد شدیدی را تجربه کرد و به گفته این خانم می توانست بسیاری از ارگانیسم هایی مانند کیسه های کوچک را احساس کند"

مثل همیشه پس از انتشار جزئیات این خبر به نوعی چندش آور، نظرات مختلف کاربران یک به یک در واکنش به این ماجرا در صفحات مختلف شبکه های اجتماعی ثبت شده و به اوج رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار