بازی مرگبار آرایشگران با جان زنان

سالن های شلوغ و معروفی که گاهی اقدامات کاملا خلاف و متفاوت با آنچه در حرفه شان است وارد عمل می شوند، زنان ساده لوح را تا مرز مرگ میکشانند.

بازی مرگبار آرایشگران با جان زنان

به گزارش زنهار؛ تزریق ژل و بوتاکس از رایج ترین اقدامات زیبایی می باشند که برای جوانسازی و کاهش چین و چروک پوست مفید هستند. بسیاری از افراد برای استفاده از مزایای ژل و بوتاکس به کلینیک های پوست و زیبایی مراجعه نموده و زیر نظر متخصص ژل و بوتاکس تزریق می کنند اما متاسفانه بسیاری از افراد به دنبال تزریق ژل یا بوتاکس با کمترین هزینه هستند و فریب تبلیغات دروغین و ارزان آرایشگاه ها را می خورند و زیبایی خود را فدای ارزانی کرده و به آرایشگاه مراجعه می کنند.

تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه ها می تواند مشکلات بسیاری را برای شما به وجود آورد و گاهی حتی جانتان را به خطر بیندازد. در این بخش از سبک زندگی نمناک به شما می گوییم چرا انجام این اقدامات زیبایی در آرایشگاه ها خطرناک است.

چرا تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه ها خطرناک است؟

تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه ها خطرناک است و با عوارض فراوانی همراه است.

نداشتن تخصص لازم

تزریق ژل و بوتاکس در کلینیک های تخصصی پوست و زیر نظر پزشک انجام گیرد زیرا این کار تخصص و مهارت خاص خود را می طلبد. آرایشگران در زمینه انجام اعمال زیبایی مثل تزریق بوتاکس تخصص لازم را ندارند و نمی دانند بر روی چه افرادی اثربخش است، در چه قسمتی از صورت باید تزریق شود و در چه قسمت هایی نباید تزریق شود پس از انجام این کار در سالن های آرایشی و توسط افراد غیر متخصص پرهیز کنید.

استفاده از بوتاکس های تقلبی

پزشکان هنگام خرید بوتاکس به گواهی FDA یا استاندارد اروپا توجه می کنند تا از استاندارد بودن محصول مطمئن شوند اما در برخی آرایشگاه ها از نوع ارزان بوتاکس استفاده می شود. بوتاکس های چینی و تقلبی می تواند عوارض پوستی و حتی تهدید کننده جان فرد را به دنبال داشته باشد.

عدم رعایت نگهداری از آمپول

افراد برای تزریق بوتاکس حتماً به متخصص پوست مراجعه کنند زیرا در مراکز تخصصی پوست شرایط نگهداری بوتاکس رعایت می شود اما در آرایشگاه ها توجه زیادی به شرایط نگهداری نمی شود. کیفیت آمپول به شرایط نگهداری آن برمی گردد و هر چه شرایط نگهداری آن بهتر باشد، اثربخشی آمپول نیز بهتر خواهد بود و عوارض بسیار کمتری بر جای خواهد گذاشت.

جذب نشدن ژل ها

ژل ها در صورت تزریق مناسب پس از 6 ماه جذب بدن می شوند اما تزریق نامناسب ژل سبب می شود ژل تا مدت ها باقی بماند و بدن به ژل واکنش نشان دهد پس در آرایشگاه ها اقدام به تزریق ژل نکنید زیرا آرایشگرها تخصص لازم برای این کار را ندارند.

فلج شدن برخی نقاط صورت

محل تزریق ژل و بوتاکس اهمیت فراوانی دارد و اگر ژل و بوتاکس به اشتباه در نقطه ای نامناسب تزریق شود، عوارض زیادی در فرد به وجود می آورد. تزریق بوتاکس در نقطه ای نامناسب، ممکن است عضلاتی که برای امور روزانه صورت باید فعال باشند، را فلج کند.

نابینایی

بسیاری از افراد برای از بین بردن چین و چروک پوست صورت و اطراف چشم از بوتاکس استفاده می کنند. اگربوتاکس توسط فرد غیر ماهر تزریق شود، خطر کوری و نابینایی را در پی دارد.

ناراحتی و حساسیت های شدیدی پوستی

تزریق آمپول چپنی و بی کیفیت بوتاکس توسط آرایشگران و افراد غیر متخصص فرد را دچار ناراحتی و حساسیت های شدیدی پوستی می کند.

عوارض جانبی دیگر

در صورتی که تزریق بوتاکس توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، عوارضی مانند کبودی و ورم در ناحیه دور چشم ها و پیشانی، سردرد و سرگیجه و افتادگی پلک و ابرو را به همراه دارد.

خطر مرگ

در موارد نادر فرد بر اثر تزریق بوتاکس بیهوش می شود و تنها پزشک است که می تواند هوشیاری بیمار را بازگرداند. اگر بوتاکس توسط فرد غیر متخصص تزریق شود، ممکن است سبب بیهوشی و به قیمت جان فرد تمام شود.

حرف آخر

آرایشگاه ها محلی برای انجام امور تعیین شده زیبایی هستند و بس، پس هرگز و به هیچ وجه برای انجام اقدامات زیبایی پزشکی که نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارند به سالن های آرایشی مراجعه کنید چراکه در برخی از موارد پشیمانی هیچ سودی ندارد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار