ماجرای پیامک مشکوک به مردم اصفهان چیست؟

با ادامه اعتراضات مردم و به‌ویژه کشاورزان اصفهانی نسبت به تنش آبی در زاینده رود، شب گذشته پیامکی به همه شهروندان اصفهانی مبنی بر «پایان اعتراضات کشاورزان» و «عدم حضور شهروندان در بستر زاینده‌رود» ارسال شده است که در فضای مجازی باعث واکنش‌های گسترده‌ای شده است.

ماجرای پیامک مشکوک به مردم اصفهان چیست؟

به گزارش زنهار؛ با ادامه اعتراضات مردم و به‌ویژه کشاورزان اصفهانی نسبت به تنش آبی در زاینده رود، شب گذشته پیامکی به همه شهروندان اصفهانی مبنی بر «پایان اعتراضات کشاورزان» و «عدم حضور شهروندان در بستر زاینده‌رود» ارسال شده است که در فضای مجازی باعث واکنش‌های گسترده‌ای شده است.

این پیام به شرح زیر است: «سلام‌علیکم همشهری عزیز، باتوجه به اینکه صنف کشاورزان استان امروز پایان تجمع خود را اعلام کرده‌اند لطفا مراقبت فرمایید حضور شما در این محدوده مورد سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و معاندان قرار نگیرد.»

هنوز هیچ نهادی مسئولیت ارسال این پیامک را قبول نکرده است. در چند روز گذشته کشاورزان اصفهانی با برپایی چادر در بستر خشک زاینده‌رود مطالبات خودشان در خصوص تعین تکلیف وضعیت کشت پاییزه و همچنین بحران آبی که با آن مواجهه هستند را فریاد کردند. با آغاز اعتراضات کشاورزان اصفهانی، مردم چند شهر دیگر به‌ویژه شهرکرد هم به دلیل تنش آبی استان‌شان دست به اعتراضاتی چند روزه زدند.

منبع: دیده بان ایران

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار