بچه دار شدن آقای پلیس 2 سال پس از مرگش

نوزاد 2 سال و نیم بعد از مرگ پدرش به دنیا آمد تا مادرش نشانه ای از همسر فوت شده اش داشته باشد، زایمان زن بیوه خبری بود که به سرعت توجهات را به خود جلب کرد.

بچه دار شدن آقای پلیس 2 سال پس از مرگش

به گزارش زنهار؛ پیشرفت علم بخصوص در بحث باروری و فرزندآوری، به قدری است که گاهی باعث انتشار اخبار غیرقابل باور میشود. از تولد نوزادی که تنها 1 سال از مادرش کوچکتر بود تا نوزادی که چند سالی پس از مرگ پدرش به دنیا آمده و ماجرایش را در این بخش از گوناگون نمناک میخوانید.

ماجرا از این قرار بود که همسر بیوه پلیس جوانی که 3 ماه پس از ازدواجشان در یک ماموریت مهم کشته شد با کمک روش های مدرن و علمی، تصمیم گرفت تا تا آخر عمر از او فرزندی به یادگار داشته باشد و با کمک پزشکان اقدامی انجام داد تا بعد از گذشت چند سال از فوت شوهرش فرزند خود را به دنیا بیاورد.

بعد از مرگ "لیو" همسر او از پزشک سوال کرد که آیا می تواند اسپرم شوهرش را داشته باشد یا خیر و پزشکان او را بطور کامل برای رسیدن به خواسته اش راهنمایی کردند. مراحل قانونی طی شد و اسپرم پلیس 32 ساله برای بارور شدن همسرش در جایی مخصوص که شرایط لازم را دارا بود، نگه داری شد.

بحث و بررسی ها در این مورد زیاد بود و تصمیم این زن جوان او را با چالش های بسیاری مواجه کرده بود اما تصمیم وی قطعی بود و با جدیت سعی در عملی کردن آن داشت. پس از گذشت مدتی از این حادثه و بازگشت همسر جوان "لیو" به وضعیت روحی مناسب برای بارداری انتقال جنین صورت گرفت و "ژیا چن"، نوزاد همسر فوت شده اش را باردار شد. بعد از سپری شدن دوران بارداری بالاخره نوزاد دختر در سلامت کامل متولد شد و تمام اعضای خانواده را خوشحال کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار