پادزهر خوشمزه برای تسکین دردهای آرتروز

کارشناسان سلامت معتقدند برای درمان آرتروز لازم است تا مواردی مانند تغذیه، کنترل وزن، پرهیز از چاقی و ... را پیگیری کنید.

پادزهر خوشمزه برای تسکین دردهای آرتروز

به گزارش زنهار؛ بر اساس یک مطالعه پزشکی اگر از  روماتوئید یا آرتروز رنج می‌برید، یک نوشیدنی طبیعی میوه‌ای وجود دارد،که می‌توانید آن را در خانه تهیه کنید و به عنوان یک مسکن برای تسکین علائم این بیماری استفاده کنید.

در این مطالعه آمده است که آب میوه آناناس، پادزهری برای آرتروز است و می‌تواند باعث کاهش التهاب درد مفاصل شود.

به نوشته روزنامه انگلیسی "Daily Express"، آناناس منبع غنی از ویتامین C و آنزیم بروملین است که ثابت شده است که درد و تورم در روماتیسم مفصلی را کاهش می‌دهد.

این مطالعه نشان داد که اثر ضد التهابی بروملین ناشی از توانایی آن در افزایش تولید دو ترکیب ضروری در بدن است که در جهت معکوس کردن التهاب عمل می‌کند، از مشتقات این آنزیم در مکمل‌های غذایی برای درمان عفونت‌های حاد و آسیب‌های ورزشی نیز استفاده می شود.

از جمله راه‌های مختلف افزایش مصرف رژیم غذایی بروملین برای تسکین درد مفاصل، خوردن آناناس تازه یا نوشیدن آب آن است، زیرا ثابت شده است که مفیدتر از مصرف آن در مکمل‌ها است.

ترکیبات آلی معروف به پلی فنول‌ها که در آناناس یافت می‌شوند نیز می‌توانند به تسکین درد ناشی از آرتروز کمک کنند. این ترکیبات انعطاف پذیری مفصل و حرکت عمومی آن را بهبود می‌بخشد.

از این درمان می توانید به عنوان یک شیوه موثر و بدون نیاز به نسخه استفاده کنید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار