آپارتمان 80 متری در مرزداران چند؟

قیمت یک آپارتمان دو خوابه 80 متری در مرزداران، شش میلیارد و 250 میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1379 بوده و 40 متر قدرالسهم دارد.

آپارتمان 80 متری در مرزداران چند؟

به گزارش زنهار؛ مرزداران نام محله‌ای در شمال غربی پایتخت است که در گذشته نه چندان دور، مملو از باغ‌های انار و توت بوده است. در حال حاضر تعدادی از این باغ‌ها دست نخورده باقی مانده و برخی از آنها هم به خانه‌های ویلایی یا آپارتمان تبدیل شده است. با این حال، تعداد اندک باغ‌های موجود در مرزداران توانسته حال و هوای این محله را بسیار مطلوب کند.

یک مسیل نیز در شرق این محله وجود دارد که در فصول پرآب خود بر لطافت آب و هوای این منطقه تاثیر قابل توجهی می‌گذارد. البته، محله مرزداران از امکانات روز شهری عقب نمانده است و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید، تفریحی، آموزشی و رفاهی دارد. بررسی‌ها حاکی از آن است که برای خرید یک واحد 80 متری در مرزداران باید چیزی حدود 8 الی 11 میلیارد هزینه کرد. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در مرزداران را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

*قیمت یک آپارتمان دو خوابه 80 متری در مرزداران، شش میلیارد و 250 میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1379 بوده و 40 متر قدرالسهم دارد. واحد آگهی شده فاقد آسانسور و پارکینگ است و در طبقه دوم یک آپارتمان سه طبقه قرار دارد.

*یک واحد 80 متری دو خوابه در مرزداران، 9 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. سن بنای این آپارتمان 14 سال بوده و در لوکیشن خوبی واقع شده است. از جمله امکانات واحد مذکور می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

 

* یک دستگاه آپارتمان 80 متری در شمال مرزداران با قیمت 10 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1385 بوده و به امکاناتی نظیر دو اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن مجهز است. واحد مذکور در طبقه دوم قرار داشته و به طور کامل بازسازی شده است.

*یک واحد 80 متری دو خوابه در شرق مرزداران با قیمت 10 میلیارد و 100 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دارای امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و در طبقه دوم قرار دارد. سن بنای این ساختمان 17 سال بوده و واحد مذکور به طور کامل بازسازی شده است.

*یک واحد 80 متری کلید نخورده با قیمت 10 میلیارد و 650 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1402 بوده و واحد آگهی شده در طبقه اول قرار دارد. این واحد به امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری مجهز است.

*قیمت یک واحد 80 متری با سن بنای 14 سال در مرزداران، 10 میلیارد و 700 میلیون تومان است. این واحد دو خوابه در طبقه سوم قرار داشته و به طور کامل بازسازی شده است. آسانسور، پارکینگ و انباری از جمله امکانات این آپارتمان محسوب می‌شود.

 

    دیدگاه شما