سخنگوی صنعت برق:

تاکنون برق هیچ صنعتی قطع نشده است

سخنگوی صنعت برق گفت: برق هیچ صنعتی از اول پاییز تاکنون در کشور قطع نشده است.

تاکنون برق هیچ صنعتی قطع نشده است

به گزارش زنهار از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، «مصطفی رجبی‌مشهدی» افزود: اولویت بندی شدن مصرف برق صنایع فولاد، به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت‌های تامین سوخت در فصل زمستان است و تاکنون برق هیچ صنعتی قطع نشده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از قطعی برق باید محدودیت هایی مانند ممنوعیت استخراج رمز ارزهای دیجیتال و اولویت بندی برق صنایع انجام شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، نگرانی از تامین سوخت به موقع برای نیروگاه ها یکی از دغدغه های صنعت برق است و بر همین اساس و با هدف پیشگری از خاموشی اقدام هایی در دستور کار قرار گرفته است.

چندی پیش هم وزیر نیرو گفت: مشترکانی که در اوج بار تابستانی بیش از سطح الگوهای تعیین شده مصرف برق، صرفه‌جویی کنند مشوق‌هایی به میزان ۲ برابر نرخ خرید تضمینی برق دریافت خواهند کرد.

«علی‌اکبر محرابیان» در پاسخ به خبرنگار ایرنا افزود: اوج بار تابستانی حدود یک ماه است و اگر مشترکی در این یک ماه رعایت کند نه تنها قبض رایگان دریافت خواهد کرد بلکه به میزانی که صرفه‌جویی کرده و به نرخ ۲ برابر خرید تضمینی برق پاداش خواهد گرفت و می‌تواند پول خود را به طور نقد از شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) دریافت دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار