هشدار جدی نماینده‌های آبادان به رستم قاسمی

دو نماینده آبادان و خرمشهر پیرو کشته شدن ۱۰ تن از کارگران در جاده‌های خرمشهر و اهواز به وزیر راه و شهرسازی هشدار دادند.

هشدار جدی نماینده‌های آبادان به رستم قاسمی

به گزارش زنهار از بازار، سید مجتبی محفوظی با اشاره به حادثه دلخراش و تلخی که روز گذشته در جاده خرمشهر و اهواز به وقع پیوست گفت: در این حادثه ۱۰ تن از کارگران عزیز و تلاشگر ما جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد : این حادثه،حادثه بسیار تلخی بود. این حادثه بارها و بارها در شهرستان ما و در جاده‌های ما که معروف به جاده‌های  مرگ هستند، حادث می‌شود و هیچ ماهی نمی‌گذرد که ما در جاده آبادان - الوندکنار، جاده خرمشهر -  اهواز کشته نداشته باشیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ۴۰ و اندی از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و اما این حق مردم خرمشهر و آبادان نیست، گفت: این مردم صحنه‌هایی مهمی از مقاومت ملی را رقم زدند.

محفوظی بیان داشت: ما به شدت به وزیر راه و شهرسازی هشدار می دهیم که تا آخر این هفته حتما در دو شهر آبادان و خرمشهر حاضر شوند و قول‌های مثبتی در زمینه رفع مشکلات در این بخش به ما بدهند؛ قول هایی که قابل اجرا باشد.

وی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی باید قول ده روزه برای رفع مشکلات جاده‌ای به ما بدهند لذا اگر این موضوع به دست نیاید ما حتما سراغ اهرم‌های قانونی که قانون در اختیار ما گذاشته خواهیم رفت و در این کارمان حتما جدی هستیم و این کار را پیگیری خواهیم کرد.

همچنین سد لفته احمدنژاد ، نماینده خرمشهر در همین زمینه و در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار گفت: واقعا این حادثه، حادثه تلخی بود و انتظار این بود که مسئولین وزارتخانه مذکور به موقع در محل حادثه مستقر می‌شدند و در واقع مشکلات مردم عزیز خوزستان و آبادان را از نزدیک می‌دیدند.

وی بیان داشت: این سزاوار مردم این مناطق نیست که شاهد کشته شدن عزیزانشان در جاده ها باشند لذا این افراد شهدای کسب رزق و روزی حلال هستند.

این نماینده مجلس بیان داشت: این جاده اگر چهار بانده می‌شد می توانست در کاهش سوانح و همچنین رونق تجاری منطقه تاثیرگذار باشد. از وزارت راه و شهرسازی میخواهیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات نمایندگان و خواسته‌های به حق مردم در استان باشد.

وی تاکید کرد: اگر این مسئله مدنظر وزیر راه و شهرسازی قرار نگیرد ما از ابزارهای نظارتی خود پیرو عملکرد وزیر استفاده خواهیم کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار