فروشندگان لوازم خانگی چقدر تخلف کردند؟ / جزئیات

مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان حمایت گفت: در ۸ ماه سال ۱۴۰۰، تعداد ۴ هزار و ۱۳۵ پرونده تخلف به ارزش ۳۴۵ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال در حوزه فروش لوازم خانگی تشکیل شده است.

فروشندگان لوازم خانگی چقدر تخلف کردند؟ / جزئیات

به گزارش زنهار، علیرضا رستمی مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان حمایت گفت: بیشترین تخلفات کشف شده گرانفروشی و بعد از آن مباحث گارانتی بوده است.

مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان حمایت در خصوص امکان شکایت از کیفیت کالاها هم گفت: شکایت‌ها از طریق سازمان حمایت دریافت می‌شود و بنا بر نوع شکایت از طریق اتحادیه‌ها و سازمان صنعت و معدن و تجارت پیگیری خواهد شد.

او با اشاره به ارزش تعزیراتی ۳۴۵ میلیارد ریالی پرونده‌های تخلفات گفت: برای بازدارنده شدن جرائم، قوانین تعزیرات باید بازنگری شود تا با ارزش روز متناسب و بازدارندگی داشته باشد.

رستمی درباره کنترل و نظارت بر وضعیت بازار لوازم خانگی در هشت ماه سال جاری اظهار کرد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حسب وظایف ذاتی و قانونی و به منظور برخورداری جامعه از ثبات قیمتها، عرضه مناسب و به موقع کالاها و خدمات و نیز ایجاد آرامش در سطح بازار و به منظور رفع التهاب و آرام‌سازی فضای بازار، اجرای مستمر نظارت و بازرسی بر بازار لوازم خانگی را در زمره مهمترین اولویت کاری بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور قرار داده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار