قیمت‌ انواع شیرینی شب یلدا‌ اعلام شد

رییس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی با بیان اینکه شیرینی شب یلدا با همان قیمت مصوب تیر‌ امسال عرضه می شود، گفت: قیمت عرضه هر کیلوگرم شیرینیِ تر درجه یک ۷۸ هزار تومان و هر کیلوگرم شیرینی دانمارکی درجه یک ۶۵ هزار تومان است.

قیمت‌ انواع شیرینی شب یلدا‌ اعلام شد

به گزارش زنهار؛ علی بهره‌مند درباره قیمت شیرینی شب یلدا، اظهار کرد: قیمت شیرینی برای شب یلدا افزایش ندارد و با براساس قیمت‌های مصوب انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان، در تیرماه 1400 عرضه خواهد شد. 

رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی افزود: بر این اساس قیمت عرضه هر کیلوگرم شیرینیِ تر برای واحدهای درجه یک 78 هزار تومان و واحدهای درجه دو 60 هزار تومان است. 

وی اظهار داشت: همچنین قیمت عرضه  هر کیلوگرم شیرینی دانمارکی برای واحدهای درجه یک 65 هزار تومان و واحدهای درجه دو 50 هزار تومان است. 

بهره‌مند افزود: قیمت عرضه هر کیلوگرم شیرینی زبان و پاپیونی نیز بر واحدهای درجه یک 65 هزار تومان و برای واحدهای درجه دو 50 هزار تومان است. 

رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی بیان داشت: قیمت کیک یزدی با همان قیمت مصوب تیرماه برای واحدهای درجه یک 49 هزار تومان و برای واحدهای درجه دوم 39 هزار تومان تعیین شده است. 

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین شکر وجود ندارد، گفت: قنادان و شیرینی‌پزان برای تهیه روغن مخصوص قنادی‌ها با مشکل مواجه هستند. 

بهره‌مند اظهار داشت: کارخانجات، روغن مخصوص قنادی‌ها را مستقیم به شیرینی‌پزی‌ها تحویل نمی‌دهند و به همین دلیل این محصول با قیمت بسیار گران به دست ما می رسد؛ قیمت هر حلب 10 کیلوگرمی روغن مخصوص قنادی حدود 180 هزار تومان است در حالی که برای خرید این محصول از بازار باید حدود 400 هزار تومان پرداخت کنیم. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار