نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی:

بازار ارز رها شده است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سفره مردم کوچک شده است، گفت: متاسفانه بازار ارز رها شده لذا باید آن را ساماندهی کنیم.

بازار ارز رها شده است

به گزارش زنهار از خانه ملت، رضا حاجی پور در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ آذرماه) مجلس علنی مجلس در نطق میان دستور خود خطاب به رییس جمهور و رییس مجلس، گفت: اقتصاد ما باید مورد رسیدگی، بازبینی و مهندسی مجدد قرار بگیرد؛ معیشت و سفره مردم کوچک شده است. به داد سفره مردم رسیدگی کنید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشاورزان، برنج کاران، صنعتگران و تولیدکنندگان را دریابید؛ نهاده های چندصدبرابر شده لذا باید به داد این اقشار رسید.

وی خطاب به رییس جمهور، ادامه داد: صنعت خودروسازی باید مورد توجه قرار بگیرد؛ متاسفانه بازار ارز رها شده لذا باید آن را ساماندهی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان باید در شان این اقشار باشد، افزود: چندین مرتبه نامه نگاری کرده ام که پسماند شمال کشور و آمل طی چهار دهه گذشته دست نخورده و کاری برای رفع این مشکل انجام نشده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: سفره های زیرزمینی آبی آلوده شده و بیماری های سرطانی در شهرهای شمالی به اوج رسیده است.

حاجی پور خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: جاده ای از آمل به چمستان، بعد از شرکت کاله به طول ۲ کیلومتر طی ۸ سال است که رها شده و به تبدیل به جاده مرگ شده است. همچنین جاده دیگری نرسیده به کلوده آمل وجود دارد که موجب شده ۴۲ نفر طی ۲ سال کشته شوند. متاسفانه دلیل عدم تکمیل این پروژه ها را عدم تامین اعتبار و بودجه های قطره چکانی عنوان می کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اظهار کرد: اگر قرار باشد بودجه ها به صورت قطره چکانی اختصاص یابد، سبب گرفتن جان جوانان می شود.

وی ادامه داد: جاده قدیم آمل به بابل حدود ۸ سال است که اعتبارش به صورت قطره چکانی تامین شده و در هر سال فقط ۱ کیلومتر از آن تکمیل می شود. متاسفانه در جاده های مواصلاتی دیگر حوزه انتخابیه نیز مشکلات متعددی وجود دارد که سبب کشته شدن هموطنانمان می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: جاده هراز به عنوان جاده بین المللی شناخته می شود در حالی که پیمانکاران به خاطر نداشتن بودجه کارشان را رها کرده اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار