چند خبر بسیار مهم از بازار رمزارزها

بیت‌کوین در محدوده ۴۸ هزار دلار معامله می‌شود و برخی از تحلیلگران عقیده دارند اگر این محدوده از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار ریزش می‌کند.

چند خبر بسیار مهم از بازار رمزارزها

به گزارش زنهار؛ بیت‌کوین در محدوده ۴۸ هزار دلار معامله می‌شود و برخی از تحلیلگران عقیده دارند اگر این محدوده از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار ریزش می‌کند.

میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بیت‌کوین در محدوده ۴۸ هزار و ۳۰۰ دلار قرار دارد که اگر این محدوده از دست برود ریزش تا محدوده ۴۰ هزار دلار ادامه دارد اما کارشناسان عقیده دارند اگر خبر بدی به بازار نرسد محدوده ۴۰ هزار دلار از دست نمی‌رود.

ابوالفضل قاسمی، کارشناس ارزهای دیجیتال در رابطه با روند بازار گفت: محدوده ۴۸ تا ۵۳ هزار دلار محدوده‌ای است که احتمالا بیت‌کوین می‌تواند بازگشت روند را تجربه کند اما من هنوز سفارش‌های قدرتمند در بازار نمی‌بینم.

این کارشناس در رابطه با کف بیت‌کوین گفت: به نظرم اگر خبر بدی برای بازار نباشد بیت‌کوین از محدوده ۴۰ هزار دلار بیشتر ریزش نمی‌کند اما تا زمانی که سقف قبلی شکسته نشود یک روند رنج داریم و ممکن است این روند رنج ۶ ماه طول بکشد.

قاسمی عقیده دارد خبرهایی مانند قانون‌گذاری رمزارزها، تایید ETF بیت‌کوین و تورم ۶/۸ درصد آمریکا می‌توانند اخبار مثبتی برای بازار رمزارزها باشند.

چند وقتی‌ست که مجلس سنا و دولت آمریکا قصد قانون‌گذاری بازار رمزارزها را دارند و علت اصلی ریزش بیت‌کوین به زیر ۵۰ هزار دلار بحث لایحه ممنوعیت رمزارزها از سمت وزارت خزانه‌داری بود اما به نظر می‌رسد دولت آمریکا بیشتر قصد قانون‌گذاری این بازار را دارد تا ممنوعیت آن.

کارشناسان عقیده دارند تورم بالای آمریکا می‌تواند به عنوان محرکی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در بازار رمزارزها باشد و این هم سیگنالی مثبت برای بیت‌کوین است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار