وام 200 میلیون تومانی بدون سود و ضامن +جزئیات

بانک صادرات ایران به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب دو طرح «تبسم» و «تسهیلات بدون واریز اقساط» تا سقف 200 میلیون تومان وام می‌دهد.

وام 200 میلیون تومانی بدون سود و ضامن +جزئیات

به گزارش زنهار؛ کلیه مدیران شرکت‌ها، خیرین، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با سپرده گذاری بلندمدت در بانک صادرات از تسهیلات 200 میلیون تومانی دو طرح ذکر شده بهره ببرند. بانک صادرات ایران با ارائه طرح تسهیلاتی صدف این مبلغ را بدون نرخ سود به متقاضیان ارائه می‌دهد.

براساس طرح «تبسم» تمامی متقاضیان حقیقی و حقوقی دارای حساب قرض الحسنه جاری بدون دسته چک این امکان را دارند تا 90 میزان سپرده خود را با نرخ سود صفر و بازپرداخت 60 ماهه، بدون ارائه ضامن معتبر، از بانک صادرات دریافت کنند.

اگر فرد خودش خواهان این نوع وام نیست می‌تواند تسهیلات را دریافت کرده و به اقوام درجه یک خود منتقل کند. در صورتی که فرد حداکثر مبلغ وام، یعنی 200 میلیون تومان، را دریافت کند، ماهیانه 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان قسط می‌پردازد. افراد این امکان را دارند تا به صورت غیرحضوری و از طریق ثبت نام در سامانه شمس نسبت به دریافت این تسهیلات بدون سود و ضامن اقدام کنند.

شرایط طرح تسهیلاتی بدون واریز اقساط چگونه است؟

علاوه بر این طرح، افراد امکان بهره گیری از طرح «تسهیلات بدون واریز اقساط» بانک صادرات ایران را هم دارند. متقاضیان با این طرح هم می‌توانند تسهیلات خرد، به میزان حداکثر 50 درصد موجودی سپرده بلندمدت خود را، دریافت کنند. تسهیلات این طرح هم با سود صفر و بدون نیاز به ارائه ضامن به متقاضیان پرداخت می‌شود. سقف این تسهیلات هم 200 میلیون تومان بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه است. این نوع تسهیلات طبق ضوابط و مقررات بانکی به متقاضیان پرداخت می‌شود

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار