با تصویب شورای عالی هواپیمایی اجرا می‌شود؛

کاهش قیمت بلیت هواپیما از فردا

یک هفته بعد از مصوبه دولت برای کاهش قیمت بلیت هواپیما در جلسه اخیر شورای عالی هواپیمایی کشوری، انجمن شرکت‌های هواپیمایی از ابلاغ نرخ جدید بلیت هواپیما از ابتدای آذرماه با کاهش متوسط قیمتی از ۲ تا ۳۳ درصدی خبر داد.

کاهش قیمت بلیت هواپیما از فردا

به گزارش زنهار؛ دو هفته بعد از اعلام وزیر راه‌ و شهرسازی در خصوص سیاست دولت برای کنترل نرخ بلیت بخش حمل‌و نقل و کاهش هزینه‌های سفر به خصوص سفر هوایی، امروز انجمن شرکت‌های هواپیمایی از کاهش نرخ بلیت هواپیما و اجرای آن از فردا (اول آذرماه) خبر داد.

شرکت‌های هواپیمایی از ابتدای تابستان امسال به صورت خودسر و در اقدامی یک طرفه به بهانه ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها، قیمت ها را تا ۴۰ درصد افزایش دادند.

امروز (یکشنبه) انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام‌کرد که از ابتدای آذر ۱۴۰۰ نرخ بلیت پروازهای داخلی به طور متوسط ۱۲ تا ۱۳ درصد کاهش می‌یابد. این کاهش قیمتی نسبت به قیمت‌های تیر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

در نرخنامه جدید که بر اساس دلار ۲۸ هزار تومانی سیاست گذاری شده است کاهش قیمت‌ها از ۲ تا ۳۳ درصد است اما به طور متوسط کاهش قیمت‌ها ۱۲ تا ۱۳ درصد بوده است.

بر اساس این خبر این کاهش نرخ در مسیرهای مختلف پروازی ایجاد شده است و  شرکت‌های هواپیمایی از ابتدای آذر نرخ‌های جدید را اعمال می‌کنند.

ارائه بسته‌های غذایی و انجام کترینگ در پروازها نیز تا پایان کرونا تابع سیاست‌های شرکت های هواپیمایی خواهد یود.

کاهش قیمت به صورت میانگین ۱۲ درصد و مسافران بخش حمل و نقل هوایی می توانند از اینجا نرخنامه جدید را که در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی بارگذاری شده است ملاحضه کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار