چه زمانی قرعه کشی ایران خودرو اعلام می‌شود؟+ نحوه پیگیری اسامی برندگان

با پایان یافتن مهلت ثبت نام فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود.

چه زمانی قرعه کشی ایران خودرو اعلام می‌شود؟+ نحوه پیگیری اسامی برندگان

به گزارش زنهار؛ پس از پایان ثبت نام در بیست و پنجمین طرح فروش فوری 4 محصول ایران خودرو که از 19 آبان تا پایان دیروز 21 آبان ادامه داشت امروز 22 آبان 1400 قرعه کشی ایران خودرو انجام می شود و نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir/ قرار می گیرد همچنین راهبرد معاصر در ادامه این خبر طبق روال گذشته خبرهای اقتصادی را پوشش می دهد و مخاطبان محترم این سایت و همچنین متقاضیان خودرو های ایران خودرو می توانند جهت مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و همچنین مشاهده لینک اسامی برندگان ایران خودرو باکد پیگیری و کد ملی و همچنین نحوه جستجو با کد پیگیری با راهبرد معاصرهمراه باشند.

 لازم به ذکر است که این مرحله از فروش فوری 4 محصول ایران خودرو به دلیل صدور مجوز جهت فک رهن برندگان ایران خودرو  متفاوت از فروش فوری محصولات خودرویی در گذشته می باشد. 

قیمت خودروهای ایران خودرو در این مرحله از فروش فوری جدید و با افزایش همراه بود و همچنین قیمت خودروهای عرضه شده نیز قطعی و با موعد تحویل 3 ماهه و استثنائا برای یکی از محصولات 45 روزه می باشد.در ادامه لینک  اسامی  برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو 4 محصول رانا پلاس، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ دو را با قیمت جدید عرضه را می آوریم.

قرعه کشی ایران خودرو امروز 22 آبان 1400

مراسم قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ساعت 10 امروز شنبه 22 آبان 1400 با حضور نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار می شود. تمامی شرایط قرعه کشی در این بخشنامه نیز اعمال خواهد شد. نکته قابل توجه برندگان ایران خودرو این است که این خودرو‌ها بصورت سند آزاد عرضه خواهند شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 22 آبان 1400

برندگان فروش فوری ایران خودرو در آبان 1400 که با عرضه 4 خودرو رانا پلاس، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ دو طی سه روز از 19 آبان تا 21 آبان فروش فوری این محصول را اجرا کرد در امروز شنبه 22 آبان 1400 از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد. متقاضیان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو می توانند با ورود به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ از نتایج قرعه کشی ایران خودرو  و اسامی برندگان ایران خودرو ر فروش فوری ایران خودرو در آبان 1400 و با سند آزاد آگاه شوند.

اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری 22 آبان 1400

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید

 قرعه کشی ایران خودرو امروز 22 آبان 1400

سایت  اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو و ثبت نام ایران خودرو

متقاضیان با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه و همچنین مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو اقدام کنند.

نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو در فروش فوری آبان 1400

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.

الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

قرعه کشی ایران خودرو شنبه 22 آبان1400 با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود و قرار است عصر همان روز نتایج قرعه کشی اعلام شود. و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت. البته نتایج قرعه کشی به شماره ثبت شده در زمان ثبت نام به برندگان پیامک می شود.

مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو

برندگان فروش فوری ایران خودرو در آبان 1400 امروز 22 آبان 1400 پس از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو و اعلام اسامی برنده شدگان در این طرح، 5 روز برای تسویه حساب نهایی و واریز وجه فرصت خواهند داشت.

***بدیهی است که در صورت عدم واریز مبلغ علی‌الحساب توسط افراد منتخب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد. همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم یکن تلقی شده و وجه واریزی (که پس از قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان خواهد بود) حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌گردد.

قیمت جدید ایران خودرو در آبان 1400

براساس قیمت‌گذاری نهایی محصولات کارخانه ایران خودرو در آبان ماه 1400 بدین شرح از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شد.

بر این اساس قیمت نهایی پژو پارس ۱،۶۴۱،۰۰۰،۰۵۰ ریال، قیمت نهایی رانا ۲۰۸۷۰۰۰۰۵۰، قیمت نهایی تارا دستی ۳،۱۵۰،۰۰۰،۰۵۰ ریال و قیمت نهایی دنا پلاس توربور شارژ ۳،۲۸۸،۰۰۰،۰۵۰ ریال اعلام شده است.

بر این اساس قیمت نهایی خودرو‌ها به شرح زیر اعلام شده که نشان از افزایش قیمت این محصولات دارد:

پژو پارس: ۱۶۴ میلیون تومان

رانا: ۲۰۸ میلیون تومان

تارا دستی: ۳۱۵ میلیون تومان

دنا پلاس توربور شارژ: ۳۲۸ میلیون تومان

قیمت جدید ایران خودرو

فک رهن ایران خودرو/ سند آزاد ایران خودرو در فروش فوری آبان 1400

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از حذف شرط سند در رهن در طرح‌های فروش ایران خودرو خبر داد.

گروه صنعتی ایران خودرو (ایکوپرس)؛ آقای فرشاد مقیمی با بیان اینکه شرط سند در رهن در طرح‌های فروش ایران خودرو حذف شد گفت: از هفته آینده به فروش خودرو با سند آزاد اقدام خواهیم کرد و مالکان خودرو‌های فروش رفته در طرح‌های گذشته نیز می‌توانند از طریق نمایندگی‌ها نسبت به فک رهن اسناد خودرو اقدام کنند.

او افزود: روش اجرای این طرح از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

  ثبت نام فروش فوری ایران خودرو  ویژه آبان 1400

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو با قیمت های جدید ویژه آبان ماه 1400 آغاز شد. طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ شروع و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ادامه داشت. و امروز شنبه 22 آبان نیز نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام خواهد شد.

خودرو های عرضه شده  ایران خودرو در فروش فوی آبان 1400

در طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو 4 محصول رانا پلاس، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ دو را با قیمت جدید عرضه می شود

قیمت جدید خودروهای ایران خودرو عرضه شده در فروش فوری آبان 1400

4 خودرو عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری با قیمت جدید که در جدول زیر مشاهده می کنید عرضه شده اند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 22 آبان 1400+ اسامی برندگان ایرران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

ورود به سایت ایران خودرو /نکات قابل توجه مشتریان ایران خودرو

  • متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد.
  •  مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور 24 ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد .
  •  مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.
  •  مشتری گرامی، پیرو بخشنامه پلیس راهور ناجا ارائه خدمات مرتبط با بروزرسانی احراز سکونت بدون پرداخت هرگونه وجهی صورت می پذیرد

شرایط ثبت نام فروش خودرو های ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه ایران خودرو

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌شود، باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸.انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

1 .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابالغی کمیته خودرو خواهد بود.

2 .انتخاب رنگ خودرو پس از اعالم اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

3 .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابالغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

4 .صحت کلیه اطالعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطالعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی میباشد.

5 .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و مشتری نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری میبایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینههای متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

6 .در صورت تاخیر در اقدام برای فک رهن، یک سال پس از دریافت خودرو مطابق ضوابط، جرایم بر عهده مشتری خواهد بود.

7 .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (12درصد سالیانه ) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

8 .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر مشتریان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

9 .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی آپشن بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطالع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آییننامههای اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

10 .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری )پنل کاربری( امکان پذیر میباشد.

11 .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 میباشد و تمامی پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

12 .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام 82272727-021 می باشد.

نحوه ثبت نام فروش فوری ایران خودروآبان 1400

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر 3 روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهکشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت 3 روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

زمان تحویل ایران خودرو در فروش فوری آبان 1400

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوق العاده محصولات خود  در آبان 1400 چهار محصول را با موعد تحویل حداکثر3 ماهه (90 روزه) عرضه می کند که البته یکی از محصولات با موعد تحویل 45 روزه عرضه شده است.

سایت ثبت نام ایران خودرو آبان 1400

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق  سایت فروش اینترنتی ایران خودرو  به آدرس  esale.ikco.ir  اقدام کنند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار