ارزانی نیسان لیف 2022

قیمت نیسان لیف مدل ۲۰۲۲ با بسته تریم انتخابی، نسبت به لیف سال ۲۰۲۱، حدود ۴۳۰۰ تا ۶۵۰۰ دلار کاهش یافته است.

ارزانی نیسان لیف 2022

به گزارش زنهار؛ معمولاً خودروسازان با عرضه محصولات خود در سال جدید تغییراتی را در آن‌ها اعمال می‌کنند؛ البته کاهش قابل‌ توجه قیمت خودرو‌ها امری نسبتاً غیرعادی است و تاکنون ندیده‌ایم که قیمت یک خودرو با ورود به مدل جدید خود چند هزار دلاری کاهش یابد.

اکنون نیسان لیفت برای سال 2022 تغییرات چشمگیری را روی این خودرو اعمال کرده است که کاهش قیمت آن بخش بزرگی از جذابیت نیسان است.  این خودرو قرار است با پیشرانه الکتریکی روانه بازار شود و چندین رقیب اصلی مانند شورولت بولت الکتریکی و کیا نیرو الکتریکی است که به صورت استاندارد ارائه می‌دهند.

کابین لیف جادار و راحت است و مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده با تکنولوژی بالا از جمله حالت رانندگی نیمه خودران در دسترس است. علی‌رغم همه این‌ها، لیف به سادگی از پیشروان بخش‌هایی مانند فورد موستانگ ماخ E و تسلا مدل ۳ هم از نظر مطلوبیت و هم از نظر کاربردی عقب افتاده است.

نیسان

نیسان، پورت شارژ سریع CHAdeMO را در سری لیف استاندارد کرده است؛ همچنین شامل حالت رانندگی نیمه خودران ProPilot Assist در تریم SV Plus است. لیف اکنون ارزان‌ترین خودروی الکتریکی جدیدی است که می‌توان خرید،  همه تریم‌ها اکنون بین ۴۲۴۵ تا ۶۵۴۵ دلار ارزان‌تر از سال گذشته هستند.

نسخه S پلاس ، با قیمت مناسبی که ارائه می شود طولانی‌ترین برد رانندگی و موتور الکتریکی قدرتمندی را ارائه می دهد و همچنان مجموعه مناسبی از تجهیزات استاندارد را ارائه می‌دهد. اکنون این خودرو دارای سیستم اطلاعات سرگرمی ۸.۰ اینچی با قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو، کنترل آب و هوای خودکار، ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای و چراغ‌های جلوی خودکار است.

مدل‌های استاندارد لیف با یک موتور الکتریکی ۱۴۷ اسب بخاری عرضه می‌شوند که چرخ‌های جلو را تامین می‌کند. یک بسته باتری ۴۰.۰ کیلووات ساعتی را فراهم می‌کند. مدل‌های لیف پلاس با موتور الکتریکی ۲۱۴ اسب بخاری و باتری بزرگ‌تر ۶۲.۰ کیلووات ساعتی عرضه می‌شوند.

 ارتقا به مدل‌های قدرتمندتر پلاس بدون شک منجر به شتاب سریع‌تر شده است. اگرچه کابین لیف S و SVs دارای مقدار زیادی پلاستیک مشکی است، اما بافت‌های خوب و یکنواخت به آن کمک می‌کند تا ارزان به نظر نرسد. مدل SL یک فضای داخلی چرمی مایل به خاکستری روشن را با یک داشبورد همسان ارائه می‌کند که ظاهر و احساس بهتری دارد. صندلی عقب جادار، فضای زیادی را برای بزرگسالان نیز فراهم می‌کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار