اجاره آپارتمان در میرداماد چقدر پول می خواهد؟

برای واحدی یک خوابه در میرداماد 150 میلیون تومان رهن و 27 میلیون تومان اجاره تعیین شده است.

اجاره آپارتمان در میرداماد چقدر پول می خواهد؟

به گزارش زنهار؛ بلوار میرداماد در منطقه سه شهرداری تهران قرار داشته و از غرب و شرق به خیابان ولیعصر و شریعتی محدود می‌شود. بزرگ‌راه آفریقا، مدرس و خیابان مصدق با این خیابان متقاطع هستند. در این خیابان ادارات و مراکز تجاری زیادی وجود دارد. به علاوه ساختمان‌های مسکونی بسیاری در منطقه ساخته شده‌اند.

* برای واحدی یک خوابه در میرداماد 150 میلیون تومان رهن و 27 میلیون تومان اجاره تعیین شده است. این واحد 70 متری در سال 1393 ساخته شده و در طبقه سوم قرار دارد. از امکانات این خانه می‌توان به آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

* خانه‌ای واقع در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه 200 میلیون تومان رهن و 22 میلیون تومان اجاره دارد. این خانه که در سال 1389 ساخته شده یک اتاق خواب دارد. این واحد 70 متری دارای آسانسور است. داشتن انباری و پارکینگ دیگر ویژگی‌های واحد مذکور هستند.

 خانه‌ای در طبقه همکف رهن 250 میلیون تومانی و اجاره 17 میلیون تومانی دارد. واحد یک خوابه مذکور در سال 1392 ساخته شده است. این واحد فاقد پارکینگ اما مجهز به آسانسور و انباری است.

* قیمت رهن واحدی یک خوابه و 70 متری در میرداماد 300 میلیون تومان است. میزان اجاره تعیین شده برای این واحد 20 میلیون تومان است. این خانه در سال 1388 ساخته شده و در طبقه همکف قرار دارد. خانه مذکور مجهز به آسانسور، پارکینگ و انباری است.

* رهن خانه‌ای 70 متری در میرداماد 400 میلیون تومان و اجاره آن 17 میلیون تومان تعیین شده است. ویژگی مثبت این واحد نورگیر بودن آن است. این واحد یک خوابه در سال 1387 ساخته شده است. آسانسور، پارکینگ و انباری دیگر امکانات این خانه هستند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار