این خانواده ها ثروتمند ترین فرزندان را دارند

ثروتمندترین خانواده های جهان در سال 2023 را در این گزارش بخوانید.

این خانواده ها ثروتمند ترین فرزندان را دارند

به گزارش زنهار؛ فراد سلبریتی و ثروتمند همیشه مورد توجه بوده‌اند. آگاهی از خانواده‌های ثروتمند یکی از راه‌های پیشرفت کردن برای هر انسانی است. خانواده‌های ثروتمند دنیا فعالیت‌های تجاری متنوعی انجام می‌دهند که می‌توان از آن‌ها الگو گرفت. به گزارش کاماپرس و به نقل از نیو ترید یو، آگاهی از تاریخچه خانواده‌های ثروتمند در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارند و همین موضوع می‌تواند سرنخی برای رسیدن به موفقیت توسط بقیه انسان‌ها باشد. در ادامه این مطلب، به ثروتمندترین خانواده‌های جهان در سال 2023 اشاره می‌شود.

- خانواده والتون (ثروت خالص: 247 میلیارد دلار)

این خاندان، ثروت‌شان را مدیون صنعت خرده فروشی هستند. در ابتدای کار، سام والتون کارش را از یک فروشگاه کوچک در آرکانزاس شروع کرد و سپس، به مرور زمان، تبدیل به غول خرده‌فروشی جهان شد.

شرح دارایی‌های فرزندان والتون به شرح زیر است:

– جیم والتون: جیم، کوچکترین پسر سام والتون، دارایی خالص تخمینی 64 میلیارد دلاری دارد. او تا سال 2016 در هیئت مدیره والمارت بود و خودش هم مدیر عامل شرکت آروست بانک است.

– آلیس والتون: آلیس، تنها دختر سام والتون، دارایی خالص 61.8 میلیارد دلاری دارد. بر خلاف برادرانش، آلیس هرگز نقش فعالی در اداره کردن شرکت والمارت نداشت. او عمدتاً در حوزه هنری فعالیت دارد. ثروتمندترین بانوی ایالات متحده آمریکا عمدتاً به خاطر فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش شهرت دارد.

راب والتون: راب، پسر ارشد، 62.7 میلیارد دلار دارایی خالص دارد. او از سال 1992 تا 2015 رئیس والمارت بود و نزد پدرش کار می‌کرد.

مجموع دارایی خالص فرزندان والتون در طول سال‌ها با موفقیت مداوم والمارت افزایش یافته است. ثروت آن‌ها به طور نسبتاً مساوی بین فرزندان توزیع شده، چون منبع ثروت‌شان یکسان بوده است. از آنجا که سهام والمارت به فرزندان سام والتون رسیده است، مشخص است که ثروت آن‌ها از میراث‌ پدری است.

خانواده کارگیل و مک میلان (ثروت خالص: 42.9 میلیارد دلار)

ثروت ۴۲.۹ میلیارد دلاری خانواده کارگیل و مک میلان از صنعت کشاورزی سرچشمه می‌گیرد. آن‌ها انبار و تجارت غلات را به معدن طلا تبدیل کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که چگونه می‌توان خدمات ضروری را به تجارت سودآور تبدیل کرد.

ثروت خانواده کارگیل و مک میلان با شرکت کارگیل، بزرگترین شرکت خصوصی در ایالات متحده از نظر درآمد، ارتباط نزدیکی دارد. این شرکت عظیم تجارت کشاورزی در سال 1865 توسط ویلیام دبلیو کارگیل تاسیس شد.

فعالیت‌های شرکت کارگیل در حوزه تجارت، خرید و توزیع غلات و سایر کالاهای کشاورزی، فرآوری مواد غذایی و محصولات و خدمات مالی و صنعتی است. دسترسی گسترده شرکت کارگیل به عرضه جهانی مواد غذایی به این شرکت اجازه داده است تا درآمدهای هنگفتی به دست آورد.

خانواده مک میلان از طریق ازدواج با خانواده کارگیل در اوایل قرن بیستم وارد صحنه شدند. در طول سال‌ها، چندین عضو این خانواده پست‌های کلیدی را در شرکت داشته‌اند و به هدایت و رشد کسب‌وکار کمک کرده‌اند.

خانواده کارگیل و مک میلان مجموعاً 88 درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند و ثروت آن‌ها عمدتاً از سود این امپراتوری گسترده و متنوع تجارت کشاورزی به دست می‌آید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار