ارزانترین تور آلانیا چند؟/ 6 شب سفر به این شهر چقدر هزینه دارد؟

بررسی هزینه تورمسافرتی آلانیا ویژه خرداد ۱۴۰۲ در این گزارش آورده شده است.

به گزارش زنهار؛ آلانیا  از شهرهای تاریخی ترکیه است که در ۱۳۵ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد.   آلانیا  از شمال به رشته کوه‌های توروس و از جنوب به دریای مدیترانه و از شرق به قاضی پاشا و از غرب به ماناوگات و سیده منتهی می‌شود.

آلانیا  از شهرهای توریستی و گردشگری در کشور ترکیه است، که ترکیب با شکوهی از دریا و جنگل های آرام و بی نظیر می باشد.همین آرامش و زیبایی رویایی سبب شده تا بسیاری از گردشگران این شهر را به شهرهای شلوغ ترجیح دهند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته درخصوص تور مسافرتی آلانیا، برای ۶  شب سفر رفت و برگشت هوایی به آلانیا  و اقامت در هتلHedef Beach قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۲۹٬۲۹۰٬۰۰۰۰تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۳۳٬۷۹۰٬۰۰۰  اعلام کرده است.

این در حالی است که هتل Asia Beach Resort برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۳۸٬۹۹۰٬۰۰۰ تومان  و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۵۵٬۳۹۰٬۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

 

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور آلانیا ( شب / خرداد ۱۴0۲)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر / تومان)
 
Hedef Beach
۴
۲ تخته
۲۹٬۲۹۰٬۰۰۰
Hedef Beach
۴
۱ تخته
۳۳٬۷۹۰٬۰۰۰
First Class Hotel
۵
۲ تخته
۳۳٬۰۹۰٬۰۰۰
First Class Hotel
۵
۱ تخته
۴۲٬۰۹۰٬۰۰۰
Ramada Resort Side
۵
۲ تخته
۳۷٬۸۹۰٬۰۰۰
Ramada Resort Side
۵
۱ تخته
۵۱٬۵۹۰٬۰۰۰
Orange County Resort
۵
۲ تخته
۳۸٬۲۹۰٬۰۰۰
Orange County Resort
۵
۱ تخته
۵۴٬۰۹۰٬۰۰۰
Asia Beach Resort
۵
۲ تخته
۳۸٬۹۹۰٬۰۰۰
Asia Beach Resort
۵
۱ تخته
۵۵٬۳۹۰٬۰۰۰

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار