این ماشین لاکچری را قسطی بخرید!

کرمان موتور از فروش اقساطی پیکاپ دو دیفرانسیل KMC T۸ این شرکت از روز شنبه ۳۰ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش زنهار؛  قیمت این خودرو یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان می باشد که از این مبلغ، ۱ میلیارد تومان به صورت پیش قسط توسط مشتری پرداخت شده و مابقی به صورت یک چک یکساله به مبلغ ۷۷۹ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۰۰ تومان دریافت می شود.

بر مبنای این طرح فروش T۸ در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری از طریق سایت اینترنتی شرکت کرمان موتور به مشتریان عرضه شده و سند این پیکاپ نیز تا زمان پرداخت آخرین قسط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

در این شرایط فروش سود تاخیر ۳ درصد ماهیانه نیز برای خریداران این خودرو در نظر گرفته شده است.گفتنی است قیمت گذاری و روش فروش پیکاپ ها جز دستورالعمل‌های شورای رقابت نیست.

پیکاپ KMC T۸،  کرمان موتور  هم اکنون عنوان پرفروش ترین پیکاپ ایران را به خود اختصاص داده است. این خودرو به موتور ۲ لیتری توربو شارژر۱۷۴ اسب بخاری مجهز شده و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتون متری آن از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی به هر ۴ چرخ منتقل می شود.

T۸ در بخش تکنولوژی ها به مواردی نظیر سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کمکی ایستایی در سربالایی HAC، سیستم کنترل دینامیکی خودرو VDC، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC، کنترل فشار باد تایرها و در بخش امکانات رفاهی به آپشن های قابل توجهی مانند ورود و استارت بدون کلید، بلوتوث و کروز کنترل مجهز شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار