بازار مسکن بالاخره آرام شد+ علت

پنج عامل بیرونی که مهمترین آن می‌تواند تکمیل کریدور جنوب ـ شمال و افزایش درآمدهای صادراتی ایران باشد باعث بهبود امیدواری به شاخص‌های کلان اقتصاد کشور شده و در روزهای اخیر بازار مسکن را به آرامش رسانده است.

بازار مسکن بالاخره آرام شد+ علت

به گزارش زنهار؛ مشاور عالی اتحادیه مرغداران گوشتی در پاسخ به اینکه برخی مرغداران می‌گویند جوجه با قیمت مصوب به دستشان نمی‌رسد و دلال‌ها قیمت‌ها را بالا می‌برند، افزود: متاسفانه این واقعیت تلخی است که در این صنعت وجود دارد، ولی ما معتقدیم که واحدهای مرغ مادر و تولیدکننده جوجه در این بخش مسئول هستند و باید نظارت کافی داشته باشند

بررسی‌ها نشان می‌دهد هم‌اکنون قیمت‌های اعلامی آپارتمان به خصوص در مناطق شمالی تهران به ثبات رسیده است. البته به دلیل اثرپذیری قیمت مصالح ساختمانی از تورم نقطه به نقطه، انتظارات تورمی در بخش ساخت و ساز و آپارتمان‌های کلیدنخورده وجود دارد، اما تاثیری در قیمت واحدهای بالای پنج سال ایجاد نمی‌کند.

آن طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند روند صعودی قیمت‌های پیشنهادی مسکن در شهر تهران طی روزهای اخیر متوقف و معاملات دچار رکود شده است. در صورت ادامه امیدواری به شرایط اقتصاد کشور در فاز بعدی احتمال کاهش نرخ‌های اعلامی آپارتمان در پایتخت وجود دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار