واریز دوباره حقوق برای این گروه از بازنشستگان+جزئیات

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی معتقدند این افزایش حقوق به صورت کامل اجرایی شده است؛ اما بعضی از بازنشستگان معتقدند افزایش حقوق‌ها محقق نشده است.

واریز دوباره حقوق برای این گروه از بازنشستگان+جزئیات

به گزارش زنهار؛ حقوق بازنشستگان برای سال ۱۴۰۱، با افزایش ۱۰ درصدی ۵ میلیون تومان تعیین شده است. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض‌های متعددی زده اند.

٬احمد فاتح، متخصص طب فیزیکی، در شبکه دو سیما گفت: معمولا از اقدامات اولیه در مواجهه با تنگی کانال‌هایی که شدت زیادی دارند، اقدامات تهاجمی مانند جراحی است.روند درمانی می‌تواند در دو قالب تهاجمی و غیر تهاجمی و تدریجی صورت بگیرد.  

وی افزود: هرگاه فشاری بر بدن ما وارد شود، بدن واکنشی تحت عنوان درد از خود نشان می‌دهد. این فشارها می‌تواند از هر نوع روانی یا جسمانی باشد. به همین دلیل مشکلات اسکلتی و عضلاتی اجتناب‌ناپذیر هستند. 

فاتح اظهار داشت: مشکل این است که در مواجهه با دردهای اسکلتی و عضلانی،بسیاری متوجه منشا و دلیل آن نیستند. وقتی از آنها دلیل پرسیده می‌شود، می‌گویند که هیچ فعالیت جسمانی سنگینی نداشته‌اند٬ اما حقیقت این است که مسائلی که بر روان و اعصاب ما اثرگذارند خود منبع مهمی برای دردهای عضلانی و تنگی کانال هستند. 

وی افزود: ما باید این را در نظر داشته باشیم که سبک زندگی تاثیری مستقیم و مهم در سلامت ما دارند. اگر ما ورزش منظم و مرتب را به زندگی‌ خود وارد کنیم، تغذیه خود را به نحو درستی تغییر دهیم و خواب کافی داشته باشیم، از بروز بسیاری از مشکلات و بیماری‌ها جلوگیری می‌کنیم. 

فاتح اظهار کرد: افرادی که به واسطه شغلشان باید زمان زیادی از روز را بنشینند، بیشتر از بقیه در معرض مشکلات عضلانی و اسکلتی قرار دارند. نشستن بیش از حد، فشار بر روی ریسک زیاد می‌شود و آب آن زیاد می‌شود که منجر به سیاهی دیسک و درد شدید قوق بازنشستگان برای سال ۱۴۰۱، با افزایش ۱۰ درصدی ۵ میلیون تومان تعیین شده است. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض‌های متعددی زده اند.

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در پاسخ به سوالی مبنی بر علت عدم پرداخت حقوق افزایش یافته گروهی از بازنشستگان گفت: همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی معتقدند این افزایش حقوق به صورت کامل اجرایی شده است؛ اما بعضی از بازنشستگان معتقدند افزایش حقوق‌ها محقق نشده است.

وی ادامه داد: بنابراین کارگروهی در این رابطه تشکیل شده است و چنانچه حق با بازنشستگان باشد حقوق آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مرتضوی در پاسخ به این سوال که بازنشستگان چگونه باید اعتراضات خود را اعلام یا ثبت کنند؟ عنوان کرد: این موضوع راه و چارچوب خود را دارد؛ همین که اصحاب رسانه شکایت آن‌ها را منتقل می‌کنند، به منزله مطالبه این گروه از جامعه است. شما اصحاب رسانه زبان مردم و آحاد مختلف هستیدمی‌شود. 

وی ادامه داد: بنابراین کارگروهی در این رابطه تشکیل شده است و چنانچه حق با بازنشستگان باشد حقوق آن‌ها پرداخت خواهد شد

مرتضوی در پاسخ به این سوال که بازنشستگان چگونه باید اعتراضات خود را اعلام یا ثبت کنند؟ عنوان کرد: این موضوع راه و چارچوب خود را دارد؛ همین که اصحاب رسانه شکایت آن‌ها را منتقل می‌کنند، به منزله مطالبه این گروه از جامعه است. شما اصحاب رسانه زبان مردم و آحاد مختلف هستید

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار