سفر هوایی گرانتر می‌شود؟/ آخرین قیمت بلیط هواپیما

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از اعمال تصمیمات احتمالی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما تا آخر اردیبهشت خبر داد و گفت: سازمان هواپیمایی اختیاری در خصوص سایت‌ها ندارد.

سفر هوایی گرانتر می‌شود؟/ آخرین قیمت بلیط هواپیما

به گزارش زنهار؛  حسن خوشخو در خصوص قیمت بلیت پروازهای داخلی، اظهار کرد: آخرین تغییر قیمت بلیت مربوط به تیرماه سال 1400 بوده است، یکسال و نیم از این موضوع می‌گذرد. تا آخر اردیبهشت ماه امسال تصمیماتی برای حل بخشی از مشکلات شرکت‌های هواپیمایی اتخاذ می شود که بخشی از آن مربوط به قیمت بلیت هواپیماست.

وی ادامه داد: واقعیت این است که سال گذشته حدود 50 درصد حقوق کارگران افزایش یافت و این مسئله را امسال هم داشته‌ایم که حدود 20 درصد افزایش حقوق یافته است. این فارغ از مباحث مربوط به نرخ ارز و مشکلات تامین قطعه هواپیما. اینها واقعیت‌های صنعت هوانوردی کشور است.

بررسی ادعای سازمان هواپیمایی کشوری؛ آیا بلیت هواپیما با قیمت سال 1400 فروخته می‌شود؟

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد:‌ ایران یک کشور قدرتمند و ثروتمندی است و این را همواره با افتخار اعلام کرده‌ام. اگر فشارهای بین‌المللی نباشد و دسترسی عادلانه‌ای به بازارها داشتیم قطعاً صنعت هوانوردی متحمل آسیب‌ نمی‌شد.

خوشخو در خصوص قیمت بلیت هواپیما گفت: قانونگذار در ماده 161 برنامه پنجم توسعه آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را بر اساس تجربه کشور در 40 سال  اخیر و همچنین چالش‌های هوانوردی را مصوب کرد تا چالش صنعت حل شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار