بلیط هواپیما نایاب شد؟

در این راستا سازمان هواپیمایی کشوری درباره افزایش قیمت بلیت در مسیر‌های پرتقاضا تا ۱۰۰ درصد و نایاب شدن بلیت، در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: کمبود بلیت هواپیما که توسط برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، همواره در سال‌های گذشته مطرح بوده و مربوط به امروز و دیروز نیست که یکی از دلایل این امر به تقاضای بالای سفر و رغبت بیشتر به سفر‌های هوایی بازمی‌گردد. ایمپلنت آلمانی درجه یک با پیش پرداخت 800/000 از سویی دیگر علت این افزایش تقاضا و میل به سفر‌های هوایی به عدم افزایش قیمت بلیت به دنبال اقدامات کنترلی توسط سازمان هواپیمایی کشوری باز می‌گردد، به همین دلیل سفر با هواپیما نه‌تن‌ها به دلیل صرفه‌جویی در زمان، ایمنی بسیار بالا و بُعد مسافت بلکه به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن این مدل در مقایسه با سایر مدل‌های حمل‌ونقلی است که همواره مورد اقبال عموم است. این در حالیست که ناوگان هوایی به دلیل تحریم‌های تحمیلی با محدودیت مواجه است و همین امر منجر به عدم تناسب عرضه و تقاضا در این بخش شده به‌گونه‌ای که طبق کارشناسی‌های صورت‌گرفته برای پاسخ به نیاز‌های این بخش به تعداد ۵۵۰ فروند هواپیما نیاز است درحالی‌که اکنون تنها حدود ۱۸۰ فروند هواپیمای فعال وجود دارد. همچنین در پاسخ به بیان مطالبی در خصوص سرگردانی مسافران در فرودگاه، ذکر این نکته ضروری است که بخش هوایی از جمله بخش‌هایی است که هر فرد برای بهره‌مندی از آن مستلزم برنامه‌ریزی و تهیه بلیت بوده و برای انجام سفر در مراحل پایانی در فرودگاه حضور می‌یابد، بنابراین بیان این مطالب دستاوردی جز تشویش اذهان عمومی به‌دنبال نخواهد داشت.

بلیط هواپیما نایاب شد؟

به گزارش زنهار؛ سازمان هواپیمایی کشوری درباره  گرانی  و نایاب شدن نرخ بلیت هواپیما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کمبود بلیت  هواپیما  همواره در سال‌های گذشته مطرح بوده، این در حالی است که به‌دلیل تحریم‌های تحمیلی با محدودیت مواجه بوده و همین امر منجر به عدم تناسب عرضه و تقاضا در این بخش شده است.

موضوع کاهش عرضه بلیت هواپیما در ماه‌های گذشته مطرح شده و این مسئله همچنان ادامه دارد. گشت و گذاری در سایت‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما نشان می‌دهد در برخی مسیر‌های هوایی برای روز‌های آینده، خبری از بلیت نیست.

در این راستا سازمان هواپیمایی کشوری درباره افزایش قیمت بلیت در مسیر‌های پرتقاضا تا ۱۰۰ درصد و نایاب شدن بلیت، در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: کمبود بلیت هواپیما که توسط برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، همواره در سال‌های گذشته مطرح بوده و مربوط به امروز و دیروز نیست که یکی از دلایل این امر به تقاضای بالای سفر و رغبت بیشتر به سفر‌های هوایی بازمی‌گردد.

از سویی دیگر علت این افزایش تقاضا و میل به سفر‌های هوایی به عدم افزایش قیمت بلیت به دنبال اقدامات کنترلی توسط سازمان هواپیمایی کشوری باز می‌گردد، به همین دلیل سفر با هواپیما نه‌تن‌ها به دلیل صرفه‌جویی در زمان، ایمنی بسیار بالا و بُعد مسافت بلکه به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن این مدل در مقایسه با سایر مدل‌های حمل‌ونقلی است که همواره مورد اقبال عموم است.

این در حالیست که ناوگان هوایی به دلیل تحریم‌های تحمیلی با محدودیت مواجه است و همین امر منجر به عدم تناسب عرضه و تقاضا در این بخش شده به‌گونه‌ای که طبق کارشناسی‌های صورت‌گرفته برای پاسخ به نیاز‌های این بخش به تعداد ۵۵۰ فروند هواپیما نیاز است درحالی‌که اکنون تنها حدود ۱۸۰ فروند هواپیمای فعال وجود دارد.

همچنین در پاسخ به بیان مطالبی در خصوص سرگردانی مسافران در فرودگاه، ذکر این نکته ضروری است که بخش هوایی از جمله بخش‌هایی است که هر فرد برای بهره‌مندی از آن مستلزم برنامه‌ریزی و تهیه بلیت بوده و برای انجام سفر در مراحل پایانی در فرودگاه حضور می‌یابد، بنابراین بیان این مطالب دستاوردی جز تشویش اذهان عمومی به‌دنبال نخواهد داشت.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار