هر 60 متر خانه در این منطقه چند؟

پاکدشت یکی از شهرهای اطراف پایتخت است که از موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذاری یا خرید ملک با بودجه کم برخوردار است.

هر 60 متر خانه در این منطقه چند؟

به گزارش زنهار؛ پاکدشت یکی از شهرهای اطراف پایتخت است که از موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذاری یا خرید ملک با بودجه کم برخوردار است. این شهر در جنوب شرقی استان تهران واقع شده و شامل روستاهای مختلفی چون کوهک، پارچین، فردیس، ارمبو و… می‌شود. همچنین، جاجرود یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های پاکدشت به شمار می‌رود.

در داخل شهر پاکدشت، گلخانه‌های مدرن و سنتی زیادی وجود دارد. به همین دلیل، این شهر به عنوان پایتخت گل و گیاه ایران شناخته می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که می‌توان با مبلغ حدود 150 میلیون تومان، یک واحد 65 متری در این شهر اجاره کرد. کاماپرس در ادامه، به بررسی بیشتر قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در پاکدشت می‌پردازد؛

*مبلغ رهن کامل یک واحد 65 متری 17 سال ساخت در پاکدشت، 150 میلیون تومان است. این مبلغ غیر قابل تبدیل بوده و واحد مذکور صرفاً برای سکونت خانواده مناسب است. کابینت آشپزخانه این واحد، فلزی بوده و فاقد امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*یک واحد 65 متری یک خوابه در بلوار رحیمی پاکدشت با 180 میلیون ودیعه، اجاره داده می‌شود. این واحد برای سکونت خانواده مناسب بوده و مبلغ اجاره ماهیانه آن توافقی است. این ملک دارای یک انباری بوده و فاقد آسانسور و پارکینگ است.

*قیمت رهن کامل یک آپارتمان 65 متری در بلوار سپاه پاکدشت، 190 میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1386 بوده و برای سکونت خانواده یا افراد مجرد مناسب است. واحد مذکور فاقد امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و در طبقه اول قرار دارد.

*یک واحد 65 متری یک خوابه با قیمت 230 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 100 هزار تومان آگهی شده است. سن بنای این آپارتمان 12 سال بوده و مبلغ تعیین شده غیرقابل تبدیل است. واحد آگهی شده در طبقه دوم قرار داشته و به یک انباری مجهز است.

*قیمت ودیعه یک آپارتمان 65 متری یک خوابه در پاکدشت 250 میلیون تومان بوده و مبلغ اجاره ماهیانه آن توافقی است. این آپارتمان در سال 1389 ساخته شده و کاملاً بازسازی شده است. واحد آگهی شده مجهز به امکاناتی نظیر کابینت های گلاس، گاز رومیزی، انباری و بالکن بوده و در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار