زمان تحویل خودروهای ثبت نامی به این افراد تغییر کرد

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با اشاره به اتمام بررسی‌ها در طرح جابه‌جایی محصولات و امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه، گفت: تعداد ۱۰۰ هزار نفر از مجموع متقاضیان در این طرح، امسال خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

زمان تحویل خودروهای ثبت نامی به این افراد تغییر کرد

به گزارش زنهار؛ پنجم اردیبهشت امسال سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنان سال ۱۴۰۳ اعلام شده بود، باز شد.

با توجه به استقبال قابل توجه از چند مدل خودروی شرکت ایران خودرو که باعث شد زمان تحویل خودرو برای این افراد سال آینده تعیین شود، برای این دسته از متقاضیان امکانی فراهم شد تا با انتخاب خودروی دیگری زمان تحویل خودروی خود را کاهش دهند.

بر این اساس، متقاضی می‌توانست برای تغییر محصول اقدام و اولویت دیگری را انتخاب کند؛ به این ترتیب و با توجه به امکان فراهم شده، خریدار پنج محصول را بر اساس اولویت در سامانه یکپارچه خودرو انتخاب می‌کرد و سپس به صورت خودکار هر کدام از خودروهایی که امسال ظرفیت و امکان تحویل داشته باشد را دریافت خواهد کرد.

برپایه این گزارش، بررسی‌ها در این زمینه روز گذشته به اتمام رسید و در سامانه یاد شده اطلاع‌رسانی شد.

«مهدی تقدسی»، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در این زمینه  افزود: تعداد ۲۰۸ هزار نفر در این طرح و جابه‌جایی خودروها شرکت کرده بودند که از بین آنان ۱۰۰ هزار نفر که پنج اولویت خود را اعلام کرده بودند، تا پایان امسال خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

وی بیان‌داشت: بقیه ۱۰۸ هزار نفر دیگر، افرادی بودند که همه پنج اولویت را در سامانه تعیین نکرده بودند و به‌طور مشخص افرادی هستند که خواستار دریافت خودروهای تارا و رانا بودند. اما با توجه به محدودیت تیراژ این خودروها امسال آنها را دریافت نخواهند کرد؛ در حالی که اگر سه گزینه دیگر و سایر خودروسازان را انتخاب می‌کردند، به‌طور قطع امسال خودرویی دریافت می‌کردند.

تقدسی خاطرنشان‌کرد: با توجه به جابه‌جایی انجام شده، این ۱۰۸ هزار نفر باقی‌مانده خودروهایشان را یک فصل زودتر دریافت خواهند کرد.

طرح جوانی جمعیت

وی همچنین با اشاره به طرح جوانی جمعیت، تصریح‌کرد: با توجه به اتمام بررسی افراد حاضر در این طرح، تا پایان وقت اداری امروز نتایج آن به همراه اولویت‌های تخصیص خودرو اطلاع‌رسانی خواهد شد و به‌طور مشخص افراد می‌توانند زمان و فصل دریافت خودروهای خود را مشاهده کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار