واریزی 20 میلیونی برای این گروه از بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افرادی که از سال گذشته متقاضی دریافت وام قرض‌الحسنه بوده اند از چند روز پیش وام آنها در فرایند پرداخت قرار گرفته است. همچنین پیشنهاد شده که مبلغ وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ به ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

واریزی 20 میلیونی برای این گروه از بازنشستگان

به گزارش زنهار؛   سید هاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان از اقدامات سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود که از سال گذشته ۳۵ هزار نفر متقاضی وام قرض‌الحسنه باقی مانده‌اند.

 

وی افزود: طی چند روز گذشته وام این افراد در فرآیند پرداخت قرار گرفته است و برای سال ۱۴۰۲ نیز فرآیند پرداخت وام طی روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

موسوی در ارتباط با افزایش مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پیشنهاد افزایش مبلغ وام در سال جاری نیز به هیئت مدیره و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه داده شده و در صورت تصویب مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان در سال گذشته ۱۲ میلیون تومان بود که پیشنهاد شده است که این وام به ۲۰ میلیون تومان افزایش یابد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار