نحوه واریز وجه به سامانه یکپارچه خودرو

همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، از امروز یکشنبه به مدت ۱۱ روز تا چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه امکان واریز وجه برای مادرانی که در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی وزارت صمت، مرحله سوم تابستان ۱۴۰۲ انتخاب شده‌اند فراهم شده است.

نحوه واریز وجه به سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش زنهار؛  همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، از امروز (یکشنبه) به مدت ۱۱ روز (تا روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) امکان واریز وجه برای مادرانی که در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی وزارت صمت، مرحله سوم تابستان ۱۴۰۲ انتخاب شده‌اند فراهم شده تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.

متقاضیان مادران (مشمول طرح جوانی جمعتی) که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) تا روز چهارشنبه هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ماه) برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودروی خود مطابق بخشنامه اقدام کنند.

گفتنی است که اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیانی که در اولویت اول پیش‌فروش مادران سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده‌اند، می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

شایان ذکر است که سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو بصورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.  

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق جدول زیر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
 

واریز وجه سامانه یکپارچه خودرو شروع شد+

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار