دلار نخریم؟

قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته کاهشی شد. رسیدن نرخ دلار هرات به کانال دلار تهران نیز از نکات قابل توجه بازار در روز گذشته بود.

دلار نخریم؟

به گزارش زنهار، قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته کاهشی شد. رسیدن نرخ دلار هرات به کانال دلار تهران نیز از نکات قابل توجه بازار در روز گذشته بود.

البته نرخ دلار بیش از ۱۰ روز است که در کف و پله اول کانال پنجم در حال رفت و برگشت است.

عده‌ای از معامله گران می‌گفتند در صورتی که نرخ دلار در هرات و نرخ حواله درهم در روز جاری مسیر صعود را دنبال کند این امر ممکن است زمینه ساز تقویت قدرت بازیگران ارزی تهران شود.

دلار به کانال‌های بالاتر می‌رود؟

با این حال، برخی از از بازیگران بازار تهران بر این باورند که حداقل تا روز‌های پایانی ماه رمضان احتمال صعود دلار به کانال پله‌های بالاتر کانال پنجم وجود ندارد.

پیش بینی قیمت دلار

برخی تحلیلگران فنی باور دارند که معامله‌گران در پی بالا آوردن کف قیمت دلار هستند و قصد دارند بازار ارز، خاطره اسکناس آمریکایی زیر مرز ۵۰ هزار تومان را از ذهنش پاک کند. این در حالی است که تا همین اواخر پاییز گذشته، دلار حتی بالای مرز ۴۰ هزار تومانی را به چشم ندیده بود.

در شرایط فعلی، میزان توجه نسبت به بازار ارز بسیار محدود شده و نوسان‌گیران سعی می‌کنند با تکیه بر اخبار و شایعات، تغییرات محدودی در بازار ایجاد کنند.

با این حال، در صورتی که ورود سرمایه به بازار سهام محدودتر شود، احتمال دارد که دلار نیز با با آسودگی در مسیر رشد قدم بردارد و خبری از جوسازی‌های خبری نوسان‌گیران نیز نباشد./ اقتصاد 24

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار