این خبر رسماً قیمت خودرو را کاهش داد

وزیر صنعت معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تحویل خودرو در سال۱۴۰۳ اظهار کرد: برای بعضی خودروها تقاضا بیش از حد ظرفیت تولید است. هفته آینده سامانه باز می‌شود و کسانی که خودرو آن‌ها تحویل۱۴۰۳ است می‌توانند خودروی خود را تغییر دهند.

این خبر رسماً قیمت خودرو را کاهش داد

به گزارش زنهار، فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تحویل خودرو در سال۱۴۰۳ اظهار کرد: برای بعضی خودروها تقاضا بیش از حد ظرفیت تولید است. هفته آینده سامانه باز می‌شود و کسانی که  خودرو آن‌ها تحویل۱۴۰۳ است می‌توانند خودروی خود را تغییر دهند.

وی درباره قیمت خودرو تحویلی در سال۱۴۰۳، گفت: طبیعتاً تحویل خودرو با قیمت روز است اما کسانی که خودرو خود را تغییر دهند، امسال تحویل می گیرند.

وزیر صمت درباره واردات خودرو نیز اظهار کرد: امروز لایحه دو فوریتی واردات خودرو کارکرده در دولت تصویب شد و به سرعت به مجلس ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: بازار خودرو دچار آشفتگی ناشی از تقاضا بیش از عرضه است خوشبختانه عرضه در سال گذشته روند بسیار خوبی داشته است اما خودرو به کالای سرمایه ای تبدیل شده است و تقاضای سوداگرانه به خودرو اضافه شده است؛ بنابراین باید به خودرو اولویت دهیم که لایحه واردات خودرو کارکرده در دولت تصویب شد که در اولین جلسه مجلس طرح می شود.

فاطمی‌امین گفت: واردات تا حدی ادامه می دهیم تا شکاف عرضه و تقاضا از بین برود.

تا  ۴-۳ ماه آینده بخش عمده خودورهای ثبت‌نامی سایپا تحویل داده می شود در مورد ایران خودرو هم همینطور است. از ۱۶ اردیبهشت دور جدید ثبت نام خودرو انجام می شود./ اقتصاد 24

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار