خودرو ارزان شد

موتمنی در خصوص نوسانات اخیر بازار خودرو، اظهار داشت: در دوهفته اخیر با آغاز سال جدید روند صدور فاکتور توسط خودروسازان انجام نشده بود که همین امر عاملی شده که بازار شاهد افزایش قیمت‌ها در انواع محصولات داخلی باشند خوشبختانه در چند روز اخیر روند صدور فاکتور آغاز شده و همین امر باعث کاهش قیمت‌ها در بازار شده است.

خودرو ارزان شد

به گزارش زنهار، سعید موتمنی در خصوص نوسانات اخیر بازار خودرو، اظهار داشت: در دوهفته اخیر با آغاز سال جدید روند صدور فاکتور توسط خودروسازان انجام نشده بود که همین امر عاملی شده که بازار شاهد افزایش قیمت‌ها در انواع محصولات داخلی باشند خوشبختانه در چند روز اخیر روند صدور فاکتور آغاز شده و همین امر باعث کاهش قیمت‌ها در بازار شده است.

وی با بیان اینکه هر زمان که عرضه خودرو در بازار کاهش می‌یابد باعث متاثر از این موضوع و نوسانات دلار شاهد افزایش قیمت خواهد بود، افزود: بررسی امروز بازار خودرو نشان می‌دهد درخودرو‌های داخلی کاهش قیمت‌ها بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان و در خودرو‌های مونتاژی کاهش قیمت‌ها به ۹۰ میلیون تومان رسیده است.

به نحوی که پژو ۲۰۶ که هفته پیش با قیمت ۶۶۰ میلیون تومان معامله می‌شد امروز به قیمت ۶۱۵ میلیون تومان رسیده است. علاوه براین پژو پارس نیز از ۶۵۵ میلیون تومان به ۶۰۹ میلیون تومان رسیده است.

منبع: تسنیم

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار