افزایش شاخص کل در پایان معاملات امروز بورس تهران

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با ۱۸ هزار و ۳۶۲ واحد افزایش معادل ۸۷ صدم درصد به دو میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۸ واحد رسید.

افزایش شاخص کل در پایان معاملات امروز بورس تهران

به گزارش زنهار؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با ۱۸ هزار و ۳۶۲ واحد افزایش معادل ۸۷ صدم درصد به دو میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۸ واحد رسید.

شاخص هم وزن نیز با ۱۳ هزار و ۳۳۵ واحد افزایش معادل ۲ و ۹ صدم درصد در محدوده ۶۵۱ هزار و ۷۸ واحد قرار گرفت.

نماد‌های فارس، میدکو، پارس، ومعادن و همراه از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد فولاد و فملی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نماد‌های خودرو، شستا، خگستر و وبصادر هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد‌های خساپا، فولاد و شپنا هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۳۲۵ واحد افزایش به عدد ۲۶ هزار و ۱۹۰ واحد رسید.

نماد‌های دی، کرمان، گدنا، انتخاب و فرابورس از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد‌های وکبهمن و غدیس از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۶۴۸ نماد مثبت برابر ۱۱۵ نماد منفی بود. ۲۷۶ صف خرید مقابل ۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود حقیقی پول هم امروز ۶۳۰ میلیارد تومان رسید.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۷۳ میلیارد دلار بود. همچنین این هفته به طور میانگین روزانه ۹ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان ارزش معاملات خُرد در بورس بوده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار