سقوط ۱۰۰ درصدی توکن بازی معروف

ساعاتی پیش قیمت توکن جنجالی و به‌ احتمال زیاد جعلی اسکویید گیم (Squid Game) که در چند روز اخیر رشد باورنکردنی‌ای را تجربه کرده بود، با ریزشی ۱۰۰ درصدی مواجه شد و از اوج ۲،۸۶۱ دلاری به نزدیکی صفر دلار رسید.

سقوط ۱۰۰ درصدی توکن بازی معروف

به گزارش زنهار؛ وب‌سایت و صفحات اجتماعی این پروژه اکنون از دسترس خارج شده و برخی از کاربران هم گزارش کرده‌اند که نمی‌توانند توکن‌های خود را بفروشند.

ساعاتی پیش قیمت توکن اسکویید گیم که با سوءاستفاده از نام سریال کره‌ای مشهور شبکه نتفلیکس ساخته شده بود، ریزشی ۱۰۰ درصدی را تجربه و به زیر ۰.۰۰۰۸ دلار رسید.

توکن اسکویید گیم حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز (به وقت تهران) حرکت صعودی مشکوکی را آغاز کرد و تا ساعت ۱۳:۰۰ با ۳،۳۰۰ درصد افزایش تا قیمت باورنکردنی ۲،۸۶۱ دلار بالا رفت. در ادامه، اما قیمت در کمتر از هفت دقیقه با سقوطی ۹۹.۹۸ درصدی مواجه شد و در پایین‌ترین سطح خود به ۰.۰۰۰۷۹۲۲۶ دلار رسید. گفتنی است که در حال حاضر معاملات این توکن با قیمت ۰.۰۰۳۵۶۹ دلار انجام می‌شود.

روز گذشته گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه برخی از کاربران نمی‌توانند توکن‌های خود را در صرافی پنکیک سواپ که اسکویید گیم در آن عرضه شده بود، به فروش برسانند.

در صفحه مربوط به قیمت این توکن در وب‌سایت کوین مارکت کپ آمده است:

 طبق گزارش‌های کاربران، وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی [توکن اسکویید گیم]از دسترس خارج شده و برخی از معامله‌گران امکان فروش توکن‌هایشان در پنکیک سواپ را ندارند. لطفاً بررسی‌های لازم را انجام داده و در هنگام معامله نهایت دقت را به خرج دهید. این پروژه ظاهراً با الهام از سریال نتفلیکس و با نام مشابه ساخته شده است، ولی به نظر نمی‌رسد ارتباطی با اثر نتفلیکس داشته باشد.

همان طور که ارزدیجیتال پیش‌تر گزارش کرده بود، توکن اسکویید گیم با سوءاستفاده و کپی‌برداری از سریال محبوب نتفلیکس با همین نام ایجاد شده است، اما هیچ ارتباطی با نتفلیکس یا سازندگان سریال اسکویید گیم ندارد.

از همان روز‌های ابتدایی عرضه این توکن در صرافی پنکیک سواپ، شواهدی وجود داشت مبنی بر اینکه پروژه توکن اسکویید گیم جعلی بوده و سرمایه‌گذاری در آن با خطرات زیادی همراه است. اکنون با توجه به اینکه وب‌سایت و صفحات این پروژه در شبکه‌های اجتماعی از دسترس خارج شده، می‌توان با اطمینان بیشتری گفت که این توکن با هدف کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران عرضه شده است و توسعه‌دهندگان آن ظاهراً به‌دنبال سوءاستفاده از نوسانات مقطعی قیمت بوده‌اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار