اعلام زمان ثبت نام متقاضیان خودروهای خارجی

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا (شنبه) آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در این قرعه کشی علاوه بر داشتن شرایط قرعه‌کشی خودروهای داخلی همچون داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال و...، بایستی ۵۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود بلوکه کنند.

اعلام زمان ثبت نام متقاضیان خودروهای خارجی

به گزارش زنهار، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا (شنبه) آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در این قرعه کشی علاوه بر داشتن شرایط قرعه‌کشی خودروهای داخلی همچون داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال و...، بایستی ۵۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود بلوکه کنند.

طبق اعلام امید قالیباف به ایسنا و آن طور که در صفحه توییتر خود اعلام کرده است؛ متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از ساعت ۱۲ ظهر فردا (شنبه ۶ اسفند ماه)، به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه کنند و طبق شرایطی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است، ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرده است که زمان ثبت‌نام اولویت محسوب نمی‌شود.

همچنین گفتنی است که طبق اعلام مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، با توجه به تعداد ثبت‌نام برای تعداد خودروهای عرضه‌ای تصمیم‌گیری خواهد شد، اما حداقل فروش ۱۰۰ هزار خودرو در یک بازه شش ماهه دیده شده است. متقاضیان بایستی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود مسدود کنند تا زمانی که حق تقدم مشخص شود و طبق نوبت تعیین شده، بر اساس خودروهایی که عرضه و ثبت‌نام می‌شود، مبلغ اولیه را تکمیل وجه و واریز کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار