اعلام جزئیات سهمیه بندی جدید بنزین

سالاری درباره توزیع ۴۰ لیتر بنزین در هر بار سوخت‌گیری اظهار داشت: تمرکز ما این است که به تمام کسانی که دارای خودرو هستند، کارت سوخت تحویل دهیم، اقدامات خوبی در حوزه شخصی سازی انجام شده است.

اعلام جزئیات سهمیه بندی جدید بنزین

به گزارش زنهار، جلیل سالاری درباره توزیع ۴۰ لیتر بنزین در هر بار سوخت‌گیری اظهار داشت: تمرکز ما این است که به تمام کسانی که دارای خودرو هستند، کارت سوخت تحویل دهیم، اقدامات خوبی در حوزه شخصی سازی انجام شده است.

وی افزود: تا کنون ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کارت تحویل داده شده و مابقی پاکت گذاری و تحویل می شود که مردم با کارت خودشان سوختگیری کنند و اگر هم کارتشان جا مانده باشد از ظرفیت کارت جایگاهدار استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی تصریح کرد: در ایام زمستان و روزهای سرد سال سوخترسانی در سطح بالایی انجام شد ما در ابن مدت هم باید روزانه ۸۵ میلیون لیتر نفتگاز و هم ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین را جابجا می کردیم تا در هیچ یک از مجاری عرضه توقف صورت نگیرد.

وی تاکید کرد: با مجاری عرضه و بخش حمل و نقل همکاری های لازم انجام شد و توانستیم سوخترسانی در ایام زمستان را مدیریت کنیم و به موازات شرکت گاز توزیع سوخت مایع نیز انجام شد./ فردای اقتصاد

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار