این بازنشستگان 700 هزار تومان عیدی بیشتر می گیرند/ تاریخ واریز

​رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تهران درخصوص زمان واریز عیدی بازنشستگان این سازمان گفت: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از ۱۵ اسفند پرداخت خواهد شد.

 این بازنشستگان 700 هزار تومان عیدی بیشتر می گیرند/ تاریخ واریز

به گزارش زنهار، علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: براساس اعلام آقای صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان از 15 اسفندماه‌ آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به رقم عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بنا بر اعلام دولت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته شده است و علاوه بر این رقم نیز 500 هزار تومان برای عائله‌مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل 200 هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تهران گفت: همچنین حقوق اسفندماه بازنشستگان نیز در همان بازه زمانی اعلام شده (پرداخت از بیستم هر ماه براساس حروف الفباء) انجام خواهد شد.

دهقان‌کیا افزود: حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد اما پرداخت عیدی برعکس خواهد بود یعنی از آخر حروف الفبا به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار