قیمت روز خودرو سه شنبه 2 اسفند - (ادامه رکوردزنی قیمت‌ها)

با توجه به نوسانات زیاد بازار‌ خودرو در روزهای اخیر، از آخرین تغییرات قیمت خودرو صفر در روز سه‌شنبه 2 اسفند 1401 مطلع شوید.

قیمت روز خودرو سه شنبه 2 اسفند - (ادامه رکوردزنی قیمت‌ها)

به گزارش زنهار؛ در روزهای اخیر خودرو‌های داخلی و چینی که در اکثر مدل‌ها با تغییراتی همراه بوده‌اند، بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست  قیمت روز خودرو  در  سایت همراه مکانیک ، امروز نیز شاهد نوسان قیمتی محسوسی بوده‌اند.

قیمت خودرو  جک S5  شاسی‌بلند محبوب چینی، امروز به قیمت 1 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده‌است. قیمت  فیدلیتی‌ پرایم  که در چند روز اخیر نوسانات بسیاری را تجربه کرده‌است، امروز به قیمت 2 میلیارد‌ و 100 ‌میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. هم‌چنین  چری تیگو7 پرو  نیز2 میلیارد‌ و 200 ‌میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شده‌است.  ام‌وی‌ام X22 هم که یکی از کم‌نوسانات خودروهای چینی به‌شمار می‌آید، امروز با 980 میلیون تومان در مرز میلیاردی شدن قرار گرفت.  

 در بازار خودروهای داخلی می‌توان به قیمت جدید  دنا  اشاره کرد که نسبت‌به چندین روز اخیر، مدل اتوماتیک این خودرو رشد چندین میلیونی داشته‌است و امروز به 900 میلیون تومان رسیده‌است. هم‌چنین قیمت خودرو  207 سقف شیشه‌ای اتوماتیک  که شیشه‌که اخیرا به‌شدت خبرساز بوده‌است امروز 1 میلیارد و 60 میلیون تومان اعلام شده‌است. هم‌چنین پراید111 و پراید 131 نیز در مرز 350  میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. در ادامه، قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای داخلی و چینی را مشاهده می‌کنید.

جهت مشاهده کامل لیست  قیمت روز خودرو  برای تمام خودروها در تمام سال مدل‌ها، می‌توانید از  ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک  استفاده کنید.

                    

  

  

تغییر تاریخ پیش‌فروش محصولات سایپا

بر اساس آخرین اخبار، طرح پیش فروش سالانه 4 محصول سایپا به مناسبت مبعث رسول اکرم از چهارشنبه سوم اسفند برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران آغاز خواهد ‌شد. هم‌چنین از اخبار مهم روز خودرو می‌توان به ورود خودرو فونیکس تیگو 8 پرومکس به بازار اشاره کرد که این خودرو در بازار باتوجه به رنگ‌‌بندی 3 میلیارد و 200 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان با مدل 1401 قیمت‌گذاری شده‌است و باتوجه به اعلانات وزیر صمت در سال آینده انتظار می‌رود خودروهای بیشتری وارد بازار شوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار