این خودرو 200 میلیون ارزان‌تر شد

طی معاملات امروز در بورس کالا، ۵۰۰۰ تارا دستی سفید عرضه شد که ۲۳ هزار و ۴۹۴ تقاضا برای این خودرو که با قیمت پایه ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شده بود شکل گرفت. قیمت میانگین این خودرو در بورس کالا حدود ۴۶۰ میلیون تومان بود درحالی که این خودرو در بازار آزاد ۶۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

این خودرو 200 میلیون ارزان‌تر شد

به گزارش زنهار، طی معاملات امروز در بورس کالا، ۵۰۰۰ تارا دستی سفید عرضه شد که ۲۳ هزار و ۴۹۴ تقاضا برای این خودرو که با قیمت پایه ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شده بود شکل گرفت. قیمت میانگین این خودرو در بورس کالا  حدود ۴۶۰ میلیون تومان بود درحالی که این خودرو در بازار آزاد ۶۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین امروز ۲۵۰ دستگاه فیدلیتی پنج نفره مشکی در بستر بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۷۲۰ نفری مواجه شد. این خودرومحصول با قیمت پایه ۷۵۹ میلیون تومانی عرضه شد و قیمت میانگین آن در بورس کالا یک میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان بود. درحالی که فیدلیتی پنج نفره در بازار آزاد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

۲۵۰ دستگاه فیدلیتی هفت نفره سفید نیز که با قیمت پایه ۷۷۲ میلیارد تومانی عرضه شده بود با قیمت میانگین یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون معامله شد. برای این خودرو ۹۹۳ تقاضا شکل گرفت. این خودرو در بازار با قیمت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار