گران‌ترین بلیت بازی مربوط به این بازی است

بلیت بازی دوستانه تیم‌های باشگاهی که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در آن‌ها توپ می‌زنند، به قیمتی نجومی فروخته شد.

گران‌ترین بلیت بازی مربوط به این بازی است

به گزارش زنهار، بلیت بازی دوستانه تیم‌های باشگاهی که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در آن‌ها توپ می‌زنند، به قیمتی نجومی فروخته شد.

 رقابتز همیشه جذاب بوده است، حتی الان که یکی از آنها دیگر در اروپا نیست.

در اولین تقابل دو بازیکنی که روی هم 11 توپ طلا برده‌اند، لیونل مسی و یارانش در پاری‌سن‌ژرمن به ریاض سفر می‌کنند تا با تیم منتخب شهر ریاض متشکل از ستاره‌های تیم‌های النصر و الهلال روبه‌رو شوند و کریستیانو رونالدو ستاره جدید النصر هم قرار است به‌عنوان کاپیتان این تیم به میدان برود.

خیلی‌ها این بازی را با توجه به خروج رونالدو از فوتبال اروپا به‌عنوان آخرین مصاف او و رقیب دیرینه آرژانتینی‌اش دانسته‌اند و به همین دلیل هم درخواست برای خرید بلیت بازی به شدت بالاست.

در این میان ظاهراً یک نفر هم حاضر شده است برای خرید بلیت این بازی 2.5 میلیون یورو بپردازد. ترکی الشیخ مسئول برگزاری این بازی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «تبریک ... . بالاترین پیشنهاد برای خرید خیرخواهانه بلیت خیلی فراتر از حد تصور رفت؛ 10 میلیون ریال سعودی (2.5 میلیون یورو) که از سوی مؤسسه املاک مشرف الغمدی ارائه شده است».

بازی دوستانه تیم منتخب ریاض و پاری‌سن‌ژرمن که مسی و رونالدو را پس از دو سال برابر یکدیگر قرار می‌دهد، فردا (پنجشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار می‌شود./ خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار