شاهزاده انگلیس پولدارتر شد

بر اساس آمار ارائه‌شده توسط انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس»، در روز نخست انتشار کتاب خاطرات شاهزاده هری در مجموع ۱,۴۳۰,۰۰۰ نسخه در ایالات متحده آمریکا، کانادا و بریتانیا فروخته شده است.

شاهزاده انگلیس پولدارتر شد

به گزارش زنهار، بر اساس آمار ارائه‌شده توسط انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس»، در روز نخست انتشار کتاب خاطرات شاهزاده هری در مجموع ۱,۴۳۰,۰۰۰ نسخه در ایالات متحده آمریکا، کانادا و بریتانیا فروخته شده است.

این کتاب خاطرات با عنوان «Spare» منتشر شده است و در روز نخست انتشار در بریتانیا  ۴۰۰,۰۰۰ نسخه از آن به فروش رسید و رکورد بیشترین سرعت فروش یک کتاب غیرداستانی در بریتانیا را شکست.

پس از اینکه بیش از یک میلیون نسخه انگلیسی زبان این کتاب در نقاط مختلف جهان به فروش رسید، انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» اعلام کرد که کتاب خاطرات شاهزاده هری رکورد بیشترین فروش روز نخست کتاب‌های غیرداستانی منتشرشده توسط این انتشارات را نیز شکسته است. این رکورد پیش از این به کتاب «سرزمین موعود» نوشته «باراک اوباما» اختصاص داشت که در نوامبر سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده آمریکا و کانادا بیش از ۸۸۷,۰۰۰  نسخه فروخته بود.

کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است از همان هفته‌های پیش از انتشار رسمی به موضوع خبرساز رسانه‌ها تبدیل شد. این اثر غیرداستانی روز سه‌شنبه به طور رسمی روانه بازار شد. در این کتاب خاطرات افشاکننده، ادعای دعوای فیزیکی هری و برادرش ویلیام مطرح شده است.

این کتاب همچنین در رتبه نخست فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های پیش‌سفارش فروشگاه «آمازون» نیز قرار داشت.

تاکنون ۲ میلیون نسخه از این کتاب برای فروش در ایالات متحده آمریکا توسط ناشر چاپ شده است./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار