معرفی خودرویی که 10 میلیون ارزان‌تر شد/جدول

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها با افت یک تا 10 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند و «تیباصندوقدار» به تنهایی جبهه خود را حفظ کرد و تغییر قیمت نداشت. به گفته فعالان بازار خودرو کاهشی شدن نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو شکل کاهشی به خود گیرد.

معرفی خودرویی که 10 میلیون ارزان‌تر شد/جدول

به گزارش زنهار، رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها با افت یک تا 10 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند و «تیباصندوقدار» به تنهایی جبهه خود را حفظ کرد و تغییر قیمت نداشت. به گفته فعالان بازار خودرو کاهشی شدن نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو شکل کاهشی به خود گیرد.

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

«شاهین» امروز هم در بازار افت 10 میلیونی در بازار داشت و 515 میلیون در بازار قیمت خورد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته و از مرز 500 میلیون تومان هم عبور کرد، اما امروز بالاخره قیمت این خودرو در بازار عقب‌نشینی کرد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با افت 2 میلیونی در بازار 305 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

با توجه به رصد بازار می توان گفت خانواده کوییک هم امروز افت 3 تا 2 میلیونی در بازار داشتند، با این شرایط «کوییکR» در بازار 314 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 3 میلیون تومان قیمت ‌خورد؛ «کوییک معمولی» هم 306 میلیون قیمت خورد و افتی 2 میلیون تومانی را تجربه کرد. اما خانواده تیبا هم امروز هم ثابت بود و هم افت یک میلیونی قیمت داشت. با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 301 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 305 میلیون تومان دست به دست شد و رشدی 2 میلیونی را ثبت کرد./ اقتصاد نیوز

خودرو

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار