این خودرو سقوط کرد+جدول

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال۱۴۰۱ از ۲۴۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده‌است.

این خودرو سقوط کرد+جدول

به گزارش زنهار، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال۱۴۰۱ از ۲۴۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو در این مدت بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۴۷۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز از ۴۳۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ۴۹۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

گفتنی است که در میان این کاهش قیمت‌ها خودروهای مونتاژ به پیشروی ادامه دادند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۲ میلیارد تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده‌است.

سوزوکی گراند ویتارا نیز از چهارشنبه گذشته تا امروز گران شده‌است به طوری که این خودرو از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسیده‌است./ برترین‌ها

خودرو

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار