هزینه بزرگ برای پرسپولیس

یک فرد شاکی که خود را نماینده شرکت آل‌اشپورت معرفی کرده بود، در ماه‌های گذشته توانست حکم 27 میلیاردی علیه باشگاه پرسپولیس بگیرد. این فرد در نهایت حساب باشگاه پرسپولیس را مسدود و مبلغ 13 میلیارد تومان نیز از حساب این باشگاه برداشت کرد.

هزینه بزرگ برای پرسپولیس

به گزارش زنهار، یک فرد شاکی که خود را نماینده شرکت آل‌اشپورت معرفی کرده بود، در ماه‌های گذشته توانست حکم 27 میلیاردی علیه باشگاه پرسپولیس بگیرد. این فرد در نهایت حساب باشگاه پرسپولیس را مسدود و مبلغ 13 میلیارد تومان نیز از حساب این باشگاه برداشت کرد.

پس از این اتفاق، حالا شنیده می‌شود این فرد شاکی می‌تواند در صورت واریز پول دوباره به حساب باشگاه پرسپولیس، مبلغ 14 میلیارد دیگر نیز از حساب این باشگاه برداشت کند. موضوعی که در شرایط کنونی به یک بحران جدی در باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.

در این وضعیت از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد سرخپوشان در تلاش هستند تا به رأی صادر شده به سود این فرد اعتراض کنند و امیدوارند با بازگرداندن رأی، پول برداشت شده از حساب این باشگاه را نیز دوباره زنده کنند، موضوعی که به نظر می‌رسد کار بسیار دشواری خواهد بود و باید دید آیا باشگاه پرسپولیس موفق به انجام این کار می‌شود یا 14 میلیارد دیگر از حساب سرخپوشان برداشته خواهد شد.

به گزارش تسنیم، شکایت این فرد که خود را نماینده شرکت آل‌اشپورت معرفی کرده است مربوط به سال 1394 است و این فرد با گذشت چندین سال از این پرونده و با غفلت مدیران باشگاه پرسپولیس توانسته است حکم سنگین 27 میلیاردی علیه سرخپوشان بگیرد./ تسنیم

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار