با 30 میلیون صاحب خودرو شوید

بهمن موتور خودروی کارا دوکابین را سه شنبه این هفته ۲۰ دی ماه در بورس کالا عرضه خواهد کرد. قیمت پایه این خودرو ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که عرضه می‌کند و میزان پیش پرداخت ۱۰ درصد اعلام شده است. تاریخ تحویل این خودرو ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

با 30 میلیون صاحب خودرو شوید

به گزارش زنهار، بهمن موتور خودروی کارا دوکابین را سه شنبه این هفته ۲۰ دی ماه در بورس کالا عرضه خواهد کرد. قیمت پایه این خودرو ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که عرضه می‌کند و میزان پیش پرداخت ۱۰ درصد اعلام شده است. تاریخ تحویل این خودرو ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

البته محدودیتی برای تعداد تقاضا برای اشخاص حقیقی و حقوقی در ثبت سفارش وجود ندارد.

صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ سفید و مدل خودرو ۱۴۰۱ است. خریداران باید جهت تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی هفت روز تقویمی با مراجعه به پورتال فروش شرکت بهمن موتور نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل خود اقدام و از این طریق نسبت به پرداخت هزینه‌های جانبی و انتخاب عاملیت مورد نظر خود اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ هشت میلیون و ۷۶۰ هزار و ۲۸ تومان شامل چهار میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بابت هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان بابت هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰ هزار تومان بابت هزینه خدمات پست، ۲۸۰ هزار تومان بابت هزینه تولید پلاک و شماره گذاری، سه میلیون و ۶۲۶ هزار و ۵۲۸ تومان هزینه بیمه شخص ثالث است./ فردای اقتصاد

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار