این تیم فوتبال برای حل مشکلاتش به 25 میلیارد تومان پول نیاز دارد!

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در راستای حمایت مالی از باشگاه به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با حمید بنی‌تمیم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان دیدار کردند. در این دیدار مسعود رضائیان معاونت ورزشی باشگاه صنعت نفت نیز حضور داشت.

این تیم فوتبال برای حل مشکلاتش به 25 میلیارد تومان پول نیاز دارد!

به گزارش زنهار، صبح امروز احمد پارو مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در راستای حمایت مالی از باشگاه به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با حمید بنی‌تمیم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان دیدار کردند. در این دیدار مسعود رضائیان معاونت ورزشی باشگاه صنعت نفت نیز حضور داشت.

در این نشست مقرر شد بخشی از کمک مالی وزارت نفت به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به تیم صنعت نفت اختصاص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این نشست قول مساعد همکاری درباره حمایت همه جانبه از تیم‌های نفتی لیگ برتر را داد. همچنین از سوی باشگاه صنعت نفت پیراهن این تیم منقش به امضای بازیکنان نفت به بنی‌تمیم اهدا شد.

عباسپور در این خصوص اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که از سوی شورای ورزش شهرستان، نمایندگان محترم مردم و همچنین باشگاه صنعت نفت صورت گرفت، مقرر شد بخشی از حمایت وزارت نفت به باشگاه صنعت نفت اختصاص یابد. این اعتبار مالی در روزهای آینده به این باشگاه تزریق خواهد شد.

به گزارش تسنیم، برای حل مشکلات مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، مسئولان شهری آبادان از تخصیص بودجه 25 میلیارد تومانی به باشگاه صنعت نفت خبر دادند تا با پرداخت مطالبات بازیکنان، آنها با روحیه بیشتری در مسابقات آتی حضور پیدا کنند./ تسنیم

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار