اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسانی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و ثبت‌نام کنند.

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانه

به گزارش زنهار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسانی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند نیز همچنان ادامه دارد. این افراد می‌توانند با مراجعه به تارنمای پنجره ملی خدمات هوشمند به آدرس my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند. جهت ثبت‌نام در این سامانه، در اختیار داشتن شماره تلفن همراه به‌ نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانکی مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید یا جامانده از یارانه، ضروری است. تمامی اشخاص می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه به‌نام خود شماره‌گیری کنند.

متقاضیان بازبینی دهک‌بندی اعلام شده، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس حاصل کنند.

وی افزود: اکنون این آمادگی وجود دارد تا در گستره استان هرمزگان به صورت اختیاری انجام شود؛ یعنی مردم می‌توانند یارانه نقدی بگیرند یا کالا خرید کنند.

شرکت در طرح کالابرگ الکترونیکی برای فروشندگان نیز اختیاری است و چهار صنف خواروبار، لبنیات، پروتئین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند با مراجعه به نرم‌افزارهای بازار و مایکت یا از طریق سایت sfara.ir نسبت به نصب برنامه شما (فارا) و ثبت‌نام از قسمت پنل فروشنده در این طرح اقدام کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: حدود ۱۱ قلم کالا پیش‌بینی شده است که انتخاب این کالاها هم اختیاری است. یعنی یک فرد می‌تواند با تمام یارانه‌اش برنج یا کالاهای پروتئینی بخرد. / تسنیم

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار