نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نرخ دلار را کاهش دادند؟/ آخرین خبر از قیمت دلار

روز موعود فرار رسید و ایران امروز دوشنبه 28 آذر ماه میزبان کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی بود.

نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نرخ دلار را کاهش دادند؟/ آخرین خبر از قیمت دلار

به گزارش زنهار، روز موعود فرار رسید و ایران امروز دوشنبه 28 آذر ماه میزبان کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی بود. 

گفته می شود آنها آمده بودند تا اطلاعاتی را در مورد آثار اورانیوم غنی شده که در سه مکان گزارش نشده در ایران پیدا شده است، جستجو کنند.

عصر امروز خبر آمد هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست ماسیمو آپارو، معاون پادمانی رافائل گروسی مدیرکل آژانس، بامداد امروز بعد از سفر یک‌روزه، تهران را به مقصد وین ترک کردند.

بازیگران ارزی تهران در چند روز اخیر در انتظار این سفر و نتایج‌ آن بودند . با این حال تا زمان نوشتن این گزارش جزئیات خاصی از سفر یک روزه منتشر نشده بود. از نظر برخی از معامله گران سفر بدون نتیجه موجب شد ترمز نرخ دلار کشیده نشود.

سید کمال خرازی امروز گفت: در ارتباط با مذاکرات اخیر مسئله پادمانی و ادعاهای مطرح شده از سوی آژانس باقی مانده است که البته مطالب مطرح شده مطالب قدیمی است و امیدواریم که سفر اخیر کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران باعث شود که قضیه حل شود.

 گفته می شود قیمت دلار امروز دوشنبه 28 آذر ماه در هرات با گپ مثبت باز شد. نرخ دلار امروز در هرات در مقایسه با روز گذشته افزایشی بود. همین امر موجب شد بازیگران ارزی در تهران هم آرایش صعودی به خود بگیرند.

اسکناس آمریکایی امروز در تهران در مقایسه با روز قبل مسیر افزایش را دنبال کرد. در سلیمانیه هم نرخ دلار رشد کرد اما نرخ حواله درهم امروز اندکی افت کرد./ دنیای اقتصاد

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار