این خودرو هر روز گران‌تر می‌شود+جدول

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در روزی که نرخ دلار شکل افزایشی به خود گرفت و سکه هم از تب و تاب رشد قیمت نیفتاده بود امروز شاهد رشد قیمت سایپایی ها در بازار بوده ایم، بطوریکه سه محصول سایپا در بازار رشد قیمت داشتند و سه محصول دیگر هم بدون تغییر راهی بازار شدند.

این خودرو هر روز گران‌تر می‌شود+جدول

به گزارش زنهار، ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در روزی که نرخ دلار شکل افزایشی به خود گرفت و سکه هم از تب و تاب رشد قیمت نیفتاده بود امروز شاهد رشد قیمت سایپایی ها در بازار بوده ایم، بطوریکه سه محصول سایپا در بازار رشد قیمت داشتند و سه محصول دیگر هم بدون تغییر راهی بازار شدند.  

نوسان قیمت در بازار سایپایی ها در حالی رقم خورد که امروز مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر از اخذ مجوز  36 هزار خودرو وارداتی در سال جاری داد؛ خبری که تصور می شد با اعلام آن قیمت سایپایی ها در بازار عقب نشینی کند، اما این اتفاق نیفتاد و  «شاهین»، «کوییکR» و «ساینا» در بازار امروز رشد قیمت داشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار رشد 2 میلیونی داشت و  415 میلیون تومان قیمت خورد. «ساینا» هم با رشد یک میلیونی در بازار 233 میلیون تومانی دست به دست شد. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» با رشد یک میلیونی در بازار 241 میلیون تومانی قیمت گذاری شد و قیمت «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 233 میلیون قیمت خورد. امروز خانواده تیبا هم بدون تغییر راهی بازار شدند و قیمت «تیبا صندوقدار» در بازار به  225 میلیون تومان رسید و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 230 میلیون در بازار دست به دست شد.

سایپا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار